Thai Tukker Smal vond ik gister in het geheel weer onvoldoende, al was de 2de helft iets minder slecht inderdaad. Hij, en vooral Brenet, zijn wel gebaat bij spelers met een actie en explosiviteit, zoals Taha en Unuvar dat wel hebben dus dat is nog enigzins hoopgevend. Zou er zelf niet rouwig om zijn als Smal straks vertrekt, en zie zelf wel liever Regeer als noodverband dit half jaar. Wellicht Salah-Eddine, maar wil even afwachten wat zijn vorm is.
Eigenlijk zou je als Twente zijnde moeten kijken of je Vlap en van Bergen kan betrekken bij een middenmotor, in ruil voor een goede speler daar. Denk dat die 2 voor clubs als NEC, Heerenveen, Excelsior of Eagles wel interessant zijn. Eerste spelers die mij te binnen schieten zouden dan Driouech, Proper, Willumsson, spelers van dat kaliber in ieder geval. Vlap en van Bergen zullen voor veel clubs geen transferbedrag waard zijn, maar wel voor een ruildeal, of van Bergen voor een huur o.i.d. Zo zou je er het best van af komen denk ik, scheelt je ook weer salaris en ruimte in je selectie.