Ik hoop tegen AZ op Unnerstall-Smal-Pröpper-Hilgers-Sampsted-Sadilek-Regeer-Steijn-Unuvar-Ugalde-Taha.
Eventueel nog Kjølo voor Smal of Sampsted en dan Regeer op de back of Rots voor Unuvar en dan Taha naar linksbuiten. Wat denken jullie?
Ik hoop tegen AZ op Unnerstall-Smal-Pröpper-Hilgers-Sampsted-Sadilek-Regeer-Steijn-Unuvar-Ugalde-Taha.
Eventueel nog Kjølo voor Smal of Sampsted en dan Regeer op de back of Rots voor Unuvar en dan Taha naar linksbuiten. Wat denken jullie?
Als in ieder geval Regeer en Taha maar basisplekken hebben. Zijn overduidelijk grote talenten en met het oog op de toekomst heel belangrijk dat ze zich ontwikkelen.
Van mij mogen ze wel 4-4-2 gaan spelen, zoals ze gisteren van plan waren.. Denk dat het voor Mats Rots bijv. ook makkelijker invallen is aan de zijkant van zo'n ruit op het middenveld dan meteen op linksback waar elke fout fataal is. Spitsie is denk ik ook makkelijker te vinden dan een buitenspeler op de transfermarkt. Denk zelfs dat wat van de huidige spelers als spits in een 2-spitsen systeem beter uit de voeten zouden kunnen, zoals Rots en Taha.
6-3-1
Brenet-sampsted -Hilgers-propper-smal-regeer
Sadilek-Steijn-Kjolo
Wolfswinkel
Unnerstall
Brenet* Hilgers, Propper, Smal
Sadilek, Kjolo, Steyn
Rots, Ugalde, Ünüvar
Thai Tukker Taha wordt teveel gehyped?? Die is toch gewoon klassen beter als de rechtsbuiten die jij er nu in hebt staan. Zet daar dan ook een sterretje bij, en kies voor verdediger Rots in uitwedstrijden.
Thai Tukker ik zou altijd regeer opstellen. Is beter op het middenveld dan kjolo. Zelfs als rechtsback Is hij beter dan brenet en ook als linksback vind ik hem niet minder dan smal. Regeer zou bij mij altijd als eerst op het wedstrijd formulier staan samen met ugalde, propper en unnerstal.
Twentefanrsd Wel mee eens ja.
Unnerstall
Brenet, Hilgers, Pröpper, Smal
Regeer, Sadilek
Steijn
Rots, Ugalde, Taha.
Pol! ik zou die 442 opstelling wel graag zien hoe ze tegen psv zouden gaan spelen. Was wel erg interessant.
Twentefanrsd eens twentefanrsd
Fct89 Op termijn(volgend seizoen) lijkt me 3-5-2 ook een hele leuke. Hangt er ook een beetje vanaf wat je verkoopt, je hebt op het moment veel middenvelders. Uit de jeugd komen er juist veel centrale verdedigers en een Mats Rots. Taha heeft al gespeeld in dit systeem bij PEC. Bovendien zijn er voor mijn gevoel meer spitsen op de markt dan buitenspelers. Sybrandy en Rots lijken me ook spelers die met de nodige rugdekking in dit systeem goed tot hun recht zouden komen.
Is het niet veel beter om Alec Van Hoorenbeeck centraal in de verdediging te posteren? De keren dat hij inviel, speelde hij solide en betrouwbaar. Probeer het uit voor vijf wedstrijden, zou ik zeggen. De verdediging laat nog wel eens wat steken vallen. Daardoor is het vaak billen knijpen of Unnerstall moet weer in actie komen. Een goed idee?
Henrico52 van hoorenbeeck komt tekort. Is best een matige verdediger. Liever bruns of mesbahi. Maar hoop op het centrum van bruns en hilgers tegen nec.
Ben niet zo kapot van van Hoorenbeeck, degelijk maar veel moeite om echt zijn stempel te drukken. Zou bij blessures/schorsing van Hilgers of Pröpper altijd voor Bruns kiezen als hij fit is, gaat ook langdurig verlengen en is wel een stuk verder dan van Hoorenbeeck, zeker aan de bal en in de rust van het verdedigen.
Tweede competitiehelft zou ik de opstelling wel iets anders willen zien, zeker ook na afgelopen zaterdag: Unnerstall - Brenet - Hilgers - Pröpper - Smal - Eiting - Sadilek - Steijn - Rots - Ugalde - Unuvar/Taha. Dan is je bank vrij sterk en laat je zien dat je moet presteren om er tussen te staan, en je kan voldoende door wisselen met spelers als Kjolo, Regeer, Wolfswinkel, Vlap.
Lekker om al vast te weten dat je aankomende zomer bepaalde spelers al intern kan vervangen, en dat er jeugd rond loopt dat een stapje verder in de pikorde wel aan kan, zoals Mesbahi, Besselink en M. Rots. Al moet je natuurlijk ook wel kijken naar nieuwe spelers met kwaliteit en talent als een bepaalde kracht vertrekt, vooral in de achterhoede en aanval.
Maar wat denken we van de opstelling voor morgen tegen psv? Ik zou zelf graaf zien brenet hilgers propper regeer als laatste linie. Met regeer achterin heb je snelheid die je zowel defensief als aanvallend impulsen geeft en in de 1 op 1 verdedigen beter. Brenet is duidelijk. Middenveld eiting sadilek en steijn. Eiting voor het voetballende gedeelte sadilek voor de felle duels en belans op het middenveld. Steijn is duidelijk. Rots ook om de problemen van brenet op te lossen. Ugalde is duidelijk en unuvar of taha op links. Ja ik weet er zitten risico's in die opstelling maar kwa defensief balans zonder voetballend vermogen te verliezen zou ik hier voor gaan. Je moet ook niet te beel ingraven met de Jong in de spits.