Nu de winterstop voorbij is en er het nodige is veranderd, zou dit mijn beste opstelling zijn: Unnerstall - Brenet - Hilgers - Pröpper - Regeer - Eiting - Sadilek - Steijn - Rots - Boadu - Unuvar.
Taha is denk ik nog te licht en wisselvallig voor de basis, maar zou hem wel een vaste wissel maken voor Rots. Kjolo ontwikkelt zich heel goed, maar zou als Twente Sadilek toch laten staan omdat Sadilek defensief wat sterker is, maar vooral om hem in de picture te houden en komende zomer voor een leuk bedrag te verkopen. Kjolo kan het dan over nemen.
Vlap afscheid van nemen, van Wolfswinkel enkel behouden als hij het accepteert om 2de spits te zijn en anders laten gaan, van Bergen moet je eigenlijk ook al weer verkopen of verhuren, veelzeggend dat hij gister wederom niet in actie kwam. In de zomer is voor Twente het moment om de aanval flink onder handen te nemen, aangezien je met de keepers, verdediging en middenveld heel goed zit voor na dit seizoen, op een linksback en eventuele jeugdige back-up rechtsback na, gezien in Brenet wel zie verlengen. Sampsted wel lijkt me geen 2de viool blijven spelen, dus daar zie ik ook nog wel wat gebeuren.