Icethee Ik verwacht dat PSV inderdaad niet terug komt voor Driouech, Feyenoord ook niet. Met dat in het achterhoofd denk ik dat hij haalbaar is voor ons. Verder ben ik met je eens dat ervaring enorm belangrijk gaat zijn in Europa en de competitie.
We hebben met Hilgers, Bruns, Mesbahi, Salah-Eddine, Rots, Regeer, Kjolo, Besselink, Steijn, Taha en de andere Rots een hoop jong spul. In de categorie 23-28 hebben we ook nog wel wat, maar buiten Sampsted en Eiting zou ik daar persoonlijk niemand van houden.
Dan wordt ervaring aantrekken wel belangrijk, precies om de reden die jij noemt. Stel je hebt Weghorst en v. Wolfswinkel lopen dan kun je altijd iemand voorin opstellen die de leiding neemt. Zet daar een Chery en/of evt. Eiting achter en je hebt hetzelfde. Achterin heb je natuurlijk Pröpper en Unnerstall al, maar v. Aanholt heeft gewoon een hoop kwaliteit en zou een Driouech of wie er ook komt natuurlijk goed kunnen helpen. Zouden goede aanwinsten zijn, allemaal. Sambo kun je ook prima om een boodschap sturen.