Pleem1 toch jammer van de O18, een groot deel schat ik best hoog in maar het komt er bij de meesten toch niet echt uit. Kuster is wel een interessante speler, doet vrijwel altijd mee bij Twente en is vaak wel 1 van de beteren bij de O18. Zou mij niets verbazen als hij komende zomer ook mee gaat, en dan kan het qua contract wel snel gaan. Geypens vind ik ook een prima linksback, heeft alleen de pech dat Rots een stap beter is en Twente logischerwijs voor hem gaat. Geypens heeft ook zeker potentie om bij Twente mee te komen mits hij fit blijft, maar 2 jonge linksbacks in de jeugd is lastig op te trainen, gelet op perspectief en speelminuten. Eens wat je zegt over van Oorschot, knap en gegund voor zo'n jongen al zo kort na zijn blessure.
O16 wederom verloren van NAC, die hebben echt alles nog verloren. Tuurlijk is het weg vallen daar van Nijstad een enorme klap in kwaliteit en leiderschap, maar je verwacht wel iets meer. Zeker de oudere spelers moeten het dan meer bij de hand nemen, maar het is met alle blessures en weggevallen spelers ook wel een moeizaam, pech half jaar voor die lichting. Ook leerzaam, een half jaar waar in alles tegen zit en het voor geen meter draait.