Pleem1 belangrijke overwinning voor O18, kunnen geloof ik zelfs 1ste worden als ze hun inhaal wedstrijd winnen. Kuster is een interessante speler, zie je hem als potentieel Twente materiaal? Is wel erg aan het groeien, zou als Twente zijnde deze zomer jongens als Kuster, Ribbers en zelfs Geypens uit testen tijdens het trainingskamp. Vennegoor wederom lekker bezig met een goal, wel opvallend dat hij 90 minuten maakte of vroeg de wedstrijd daar qua spanning ook om?
Individueel blijft de O18 de beste huidige lichting vind ik, op termijn zie ik Duldar en Bekolli ook wel kansen krijgen voor Twente. Vennegoor, Nijstad en Nagel zullen vanzelfsprekend in de zomer wel mee gaan. Ben benieuwd welke niet contract spelers in de zomer hun kansen zullen krijgen, zijn toch altijd wel mooie momenten al moet je natuurlijk ook ruimte maken en kansen bieden aan Sybrandy en Yegoian, van wie ik beide helaas niet zie door breken bij Twente. Hopelijk een verhuur aan de KKD, ben benieuwd hoe realistisch dat zal zijn.