Plasperke thanks voor de info, helaas niet meer in staat om veel te kijken maar lees je verslagen met veel interesse.
Ben benieuwd naar die jongens, die Blankenvoort heb ik vorig jaar bij de O16 wel eens zien spelen en die vond ik toen ook erg goed. Vaardig aan de bal, slim positie kiezen, snelle draai. Beetje een Kjolo eigenlijk. Meilink ook wel eens gezien, vond ik die keren wel erg sterk op linksback om zijn vaardigheid aan de bal, drive en trap inderdaad. Leek in ieder geval wel een interessante speler, geloof dat hij wel op de lijstjes van Twente staat.
Een keer een klassieke 10 van uit de jeugd zou wel heel leuk zijn, laatste is denk ik Eghan geweest (voor zover die mee telt) dus dat mag wel een keer weer, vaak de mooiste spelers om te zien natuurlijk. Wellicht Ribbers, Duldar ken ik wel goed en dat vind ik echt een heel goede speler, maar moet wel meer teamspeler worden. Wellicht dat Talay, of een positie wisseling van Groenewald of Sybrandy nog iets voor brengt. Jammer dat Pim van Affelen van Saemsfoort (prachtige naam) het niet echt red, was eerder in de O14 en daar onder altijd de beste en speelde ook wel eens met Oranje mee, maar geloof dat hij wel af haakt.