Pleem1 denk dat de zomer een paar van die jongens wel serieus getest gaan worden, zelf zou ik een Geypens ook nog mee nemen naast Kuster & Ribbers maar dat is een keuze die club kan maken. Laatste 2 zullen er sowieso wel bij zijn deze zomer, voor Sybrandy en Yegoian gaat het wel een beetje de laatste kans worden. Yegoian had ik wel meer van verwacht, maar die is er geloof ik nooit meer bij, waar Sybrandy nog sporadisch optreed voor Twente. Wel jammer van Yegoian want het is een mooie, hardwerkende speler met een goede mentaliteit maar die laatste stap is zo moeilijk. Sybrandy heeft de kwaliteiten gewoonweg niet, zonde voor met name hem maar het is geen groots talent.
Heracles is erg onvoorspelbaar, maar denk uiteindelijk dat zij wel gaan profiteren van de keuzes die Twente moet maken. Denk wel dat zij jongens als Tijink, Geypens en Martina gaan mee nemen en ze op die manier gaan testen. Hoop wel dat Twente de samenwerking gaat beëindigen in 2030, of liever eerder. Best wel wat gedoe intern, verschillende belangen. Gaat ook wel te weinig financien heen, om het niveau verder op te krikken heb je wel meer nodig maar Heracles kan/wil dat niet opbrengen. De deal waar beide partijen delen in een verkoop is natuurlijk het meest waardeloos, dat is voor Twente echt klote. En de interesse van Heracles in de jeugd vind ik ook wel laag, best wel slecht eigenlijk.