JENS97 dat gezeur om leeftijd is zo abstract als de pest. hwang is 24 en uitblinker bij feyenoord. Top clubs zagen het niet zitten, kijken we dichter bij huis zerrouki was 2 jaar ouder dsn yegoian en ook die brak pas door op z'n 22ste. Yegoian stond stil in z'n ontwikkeling en daarom moest die die weg. Yegoian had meer dan prima in z'n rol als vlap nu speelt kunnen spelen. Maar dat gepiel moet eruit en voor zover ik dat kan zien bij vitesse lijkt hij dit daar beter op te pakken als dat idee dat hij het in z'n eentje moet doen eruit gaat, is die van harte welkom terug, wat mij betreft. Hij is gedrevener en doorgaans 20 keer leuker on naar te kijken dan eiting en kjolo, zelfs gecombineerd en defensief verzet die meer werk dan vlap. Maar ja als je geen kansen krijgt en je niet ontwikkeld zoals de trainer dit ziet dan houd het wel op. Doe maar niet zo lachwekkend over yegoian. Ik zie eerder een senario dat we er spijt van krijgen dat we hem zo hebben laten gaan als dat we denken.
Yegoian is geen van der heijden of een bijen. Hij bezit wel degelijk kwaliteit en als je hem.net zo vaak hebt zien spelen als ik of plasterk of icethee(volgens mij zei hij dit zelf ook) twijfel je er niet aan dat hij het wel gaat redden. Type wieffer op een 8 positie. Type Meerveld.