Fct89 Twentefanrsd ze spelen nac 35 minuten ziek en daarna waaren ze de controle kwijt. Zonder dat nac nou heel gevaarlijk was. 1x wel ts verstaan in de eerste helft. Linkerkant was heel erg goed. Van oorschot mats en ribbers. Van oorschot was echt veel sneller dan de rechtsback van nac. Van der logt is trouwens wel een lekkere felle rechtsback, echt niet alles ging goed. Maar in de 2e helft deed hij een aantal keer een brenetje. Kwam 3x uit achter de nummer 10. Had het gevoel dst ze nagel de opdracht hebben gegeven dichter bij de centrale verdedigers te blijven en de 2e helft dat hij wat vrijer mogt spelen want toen zag je kwaliteit. Opendraaien zowel linksom als rechtsom. Hij zag de ruimtes goed . Won zo ver ik kon zien veel van z'n duels. Wat ik jammer vond om te zien is dar gaandeweg shi jon meermaals verdomde mee te verdedigen en soms echt te veel actie om een actie te maken is en in de eerste helft wou die een actie maken vlak voor de eigen 16 en verspeelde de bal daardoor. Hij was kon lang niet altijd even goed met z'n overzicht. Vennegoor speelde nuttig maar er was ook nog wel wel wat op aan te merken. Slagveer. Is echt idioot snap. Viel redelijk in. Maar hij kreeg mangs ook een paar kut ballen toe geschoten... arbitrage vond ik ook wat van. Kerel vlag in de eerste helft 3x voor buitenspel waarvan ik zeker ben dst het 2x ABSOLUUT geen buitenspel was. Hij vlagde van die 2x ook nog 1x voor een speler die wel buitenspel stond maar die kreeg de bal niet en had daardoor ook geen actieve deelname aan het spel. Gozer stond ook om de haverklap niet op de lijn waardoor die het sowieso amper kon zien wie we buitenspel stond.
Plasperke Fct89 ja de eerste helft had het 7-0 moeten zijn. Na de dubbele wissel van NAC halverwege de eerste helft kregen ze wat meer controle, en in de tweede helft was de O21 het helemaal kwijt. Ik denk dat ze de wedstrijd nog hadden kunnen verliezen als bij de 3-1 stand de penalty niet was gepakt door Karssies. Uiteindelijk een goed resultaat, al blijft het teleurstellend hoe de tweede helft verliep. Zeker na de enorm sterke eerste helft.
Fct89 Plasperke precies. Ik heb dezelfde lezing van die wedstrijd. Al is 7-0 misschien wat overdreven haha.maar 1 of 2 hadden er wel bij gemoeten. Maar bij die eerste goal van nac vond ik karsies er ook niet goed uit zien. Los van het feit dat er slecht verdedigt werd. Man van mats (die niet door leek te hebben dat er 1 in z'n rug zat en daardoor weg liep) werd overgenomen maar z'n sliding zat er gewoon naast en om dan vanuit se korte hoek gewoon over de keeper heen te schieten is niet best. Staat overigens inderdaad wel een paar hele goede reddingen tegenover. Alleen vind ik wel dat hij de ballen meer naar de buite kant moet slaan. Hij sloeg 3 ballen gewoon rechtuit waardoor het gevaarlijk werd in een scrimmage.
Fct89 Ik vind het dan wel weer mooi om te zien dat yegoian een puike pot speelt. Gun die jongen het oprecht. Overigens jonathans weer belangerijk met een goal (weliswaar een intikker) en een assist.
Plasperke Fct89 Ik heb vorig jaar zelfs nog een Yegoian-shirtje gehaald. Goede voetballer met een enorme drive. Wanneer hij leert temporiseren heb ik er nog wel vertrouwen in dat hij mooie stappen kan maken.
Twentefanrsd https://www.az.nl/inside-az/nieuws/2024/november/live-az-onder-19-fc-twenteheracles voor de mensen die graag de o19 wedstrijd willen zien tegen az. Is vanmiddag om 15.00 uur.
Fct89 Plasperke ja dat zag ik net pas. Als ik dat wat eerder had gelezen was ik daar ook wel even heen gegaan.
Plasperke Fct89 je kunt het best de Instagram en Twitter van de Academie in de gaten houden. Daar staat de dag van tevoren het programma op. Zelf heb ik daar notificaties op aanstaan. Op de site wordt het programma op maandag gedeeld.
Plasperke De O19 is trouwens al veilig, nog voordat er is afgetrapt. Vitesse heeft van Sparta gewonnen waardoor zowel Vitesse als Sparta de O19 niet meer in kunnen halen. Knap dat ze zich met 3 wedstrijden te spelen al veilig hebben gespeeld.
Fct89 Plasperke bij vlagen ziet het er goed uit. Panneflek moet wel echt scoren de 2-0 scoren, Veel grotere kans heb ik niet gezien.
FrankB Goed spel ,kunnen goed mee met Az ,mischien wel beter,enige wat ontbreekt een vuist maken voorin,beetje zelfde als Twente eerste elftal
Stin O21 heeft zich knap veilig gespeeld. Erg spannende competitie en verdiend in divisie 1 gebleven! Prima wedstrijd uitgespeeld tegen een versterkt Groningen.
FrankB Mooi gedaan hopelijk gaan we jongens als Kuster ook wat kansen gaan krijgen bij eerste selectie
FrankB En dan weet ik wel dat hij meer aanvallende middenvelder is ,maar zou net als Vlap ook aan de zijkant voorin kunnen zetten,zo goed loopt dat niet
Twentefanrsd Fct89 Hoe doet hij het bij Vitesse? Heb een aantal keer gekeken, maar vind hem niet echt opvallend spelen.
Fct89 Twentefanrsd ik vind het hem goed doen je moet ook bedenken dat dst elftal heel erg slecht is. Ze krijgen veel tegen en scoren moeilijk. Daarnaast is yegoian ook daar gewoon een jeugd speler. Geen ervaren power house die de kar moet gaan trekken eat simpel weg betekend het zal 3n gaat soms ook met horten en stoten. Daarnaast wisselt van de brom in z'n basis 11 bijna net zo vaak als de Italiaan van ajax en dat zegt eigenlijk dat hij nog wat zoekende is.