Fct89 had niet verwacht dat Twente dat zou willen vanwege die prive zaken, maar Brenet is voor Twente, alles bij elkaar, een absolute meerwaarde vind ik. Hoe enorm comfortabel aan de bal hij is, met zijn snelheid en drang/neusje om naar voren te gaan en de ruimte te herkennen zie je niet vaak terug bij spelers, zeker niet bij een rechtsback. 1 op 1 dekken is hij wel echt bijzonder slecht in, als je daar op inspeelt (middenvelder zakt wat terug, zoals Zerrouki vorig jaar) heb je aan Brenet een échte en heel goede speler. Wat je terecht zegt, het is enigzins verrassend dat er geen 5-3-2 club uit het buitenland is gekomen, voor 1 miljoen heb je een ultieme rechtsback voor zo'n systeem. Dat moet wel aan zijn zaakwaarnemer liggen, maar het blijft me dan verbazen hoe enorm slecht zo'n zaakwaarnemer dan is in zijn speler verkopen, en waarom je als speler bij zo'n zaakwaarnemer blijft. Zou niet ontevreden zijn als Brenet verlengt en blijft, en als dit niet lukt/door gaat zou ik alsnog graag Sambo willen zien, die heeft ook wel veel potentie voor een hoog subtop team.