Pleem1 wisselde bij de O21 veel wedstrijden af met olde Keizer van Heracles in de 2de seizoenshelft. Ze speelden eigenlijk om en om, tenzij olde Keizer bij Heracles werd mee genomen, dan speelde Geypens altijd wel. Meestal kwam hij er in de rust, of rond de 60ste minuut wel in voor olde Keizer omdat laatstgenoemde wel een stuk minder is. Hebben ze intern heel veel discussies over, maar kunnen ze niks tegen doen want Heracles mag eisen dat hij minuten maakt. Opzich heeft Geypens wel veel minuten gemaakt als je het hele seizoen bekijkt, maar had meer verdiend vanwege zijn goede prestaties. Zat soms klem tussen Rots bij de O18 (terecht dat Rots daar speelde) en olde Keizer bij O21 (onterecht dat hij speelde). Benieuwd hoe ze dat nu gaan oplossen met Rots die in principe zal aansluiten bij de O21.

Icethee Denk je dat ze het aan zouden durven om Rots als 2e linksback bij het eerste te halen? Wat goed is, komt snel. Hij is natuurlijk nog wel erg jong. Zelfde geldt voor Meshabi. Beiden fysiek in ieder geval al flink uit de kluiten gewassen.

• Fct89 heeft hierop gereageerd.

Icethee Okay duidelijk, dan ben ik benieuwd hoe zich dat ontwikkeld. Zag net op internet dat Geypens een paar dagen 18 is, ook erg jong dus. Ook paar keer met 1e meegedaan zag ik. Hopelijk wordt die niet te vroeg afgeschreven. Jammer dat Olde Keizer vorig seizoen moest spelen, hoe gaat dat volgend jaar dan? Kan Olde Keizer niet nog een jaar bij O21 spelen?

Thai Tukker mats is niet super fysiek hoor. Het is niet alleen een kwestie van durven zijn natuurlijk meerdere factoren. Zoals financiën. Spelsysteem. Maar ik denk dat ze allebei minuten zouden kunnen maken. In het eerste. Mesbahi is wel echt een beest. Het zal er echt aan liggen wat oosting wil kwa systemen en wat ze zelf laten zien. Maar het zou mij niet verbazen als ze aan zouden sluiten. Ook niet als ze rouleren tussen acedemie en het eerste hoor vanwege hun leeftijd.

@Thai ze gaan Rots in de zomer sowieso de kans geven, van daar uit zullen ze conclusies trekken neem ik aan. Vind het zelf lastig te zeggen, ik acht hem wel klaar voor een rol bij Twente, maar hij is nog wel erg jong natuurlijk. Voordeel is wel dat hij zijn lengte mee heeft, fysiek oké is en in zijn hoofd erg volwassen. Maar zo lang er geen 2de linksback door Twente gehaald word, zullen ze wel Rots mee moeten nemen. Heb zelf ook geen watcher of insider gezien die het had over de prioriteit van een 2de linksback, dus ik denk dat ze hem wel serieus gaan testen.

@Pleem1 Geypens word door Twente wel op waarde geschat, traint ook regelmatig mee met het 1ste en heeft ook wel enkele oefenduels mee gedaan dus ben niet zo bang dat ze hem afschrijven. Ben wel benieuwd hoe ze alles gaan invullen met linksbacks, academie zit verrassend goed vol met talentvolle linksbacks waar ook jeugdinternationals bij zitten. Olde Keizer kan in principe wel bij de O21 blijven, maar geloof dat hij dicht bij een verhuurperiode is naar Telstar of Top Oss. Komt er bij Heracles niet door dankzij Willems en Roosken, en als Rots naar de O21 zal hij ook niet aan spelen komen, komt Geypens dan nog bij die in principe hoger in de pikorde staat. Trainer van O21, Jouad Boufarra, is wel bewonderaar van Geypens.

Icethee Er zijn in de achterhoede alleen al 4 spelers die wel in aanmerking komen voor het eerste toch? 5 als je Geypens ook mee rekent. Ik denk dat het enige nadeel van gokken op die jongens is dat je met een echt piepjong team komt te staan als de stront een keer aan de knikker is. Achterhoede van Regeer, Driezen/Mesbahi, Haakmat en Rots is wel heel groen.

Rik304 dat is zo rik. Maar hoe vaak komt het voor dat je ze alle vier achterin mist waardoor je in die opstelling komt te staan? Het is net als de 3e keeper meenemen bij de wedstrijd selectie. Leuk. Maar je weet dat de kans zeer groot is dat je niet speelt. Ik vind backs ups ban jeugd helemaal die kwalitatief gezien zoveel talent hebben als mesbahi of rots juist goed. Daar zitten risico's aan. Maar voorkom je die risico's überhaupt? Nee dat denk ik niet aangezien we veel geld aan de voorhoede moeten verspijkeren. Zal er voor achterin niet veel ruimte liggen om wat te doen.

• Rik304 heeft hierop gereageerd.

Fct89 Het is afgelopen seizoen voorgekomen dat we een helft met Bruns en een helft met Sampsted als centrale verdediger speelden omdat de rest er vanwege allerlei redenen niet bij was. Dat kostte ons 3 punten. Met die punten hadden we 4e geweest i.p.v. 5e. Je kunt niet alles voorkomen, wat wel uit dat voorbeeld blijkt. Want we waren goed bezet achterin. Je kunt wel de risico's beperken. Dus misschien Rots en en een centrale verdediger doorschuiven en er dan nog een ervaren centrale verdediger bij zoeken.

Rik304 maar rik waar wil je dan van betalen? Heb je ze prijzen gezien van aanvallers? Tenzij je er zeker nog 2 wil huren en ugalde kunt overnemen vraag ik me af hoeveel geld er overblijft. Voor ervaring betaal je gewoon veel. En dit is puur hypothetisch want ik weet niet of dat geld beschikbaar is als je de voorhoede(waar logischerwijze de prio nu ligt) versterkt hebt. Ook nog een ervaren rot bied geen garantie. Daarnaast heb je te maken met z'n rol. Die "ervaren" rot is voor achter propper. Dat gaan er niet veel toleren of je hebt hilgers over de zeik omdat je met 2 ervaren rotten wilt spelen. Ik denk dat ze daarom nog ff willen afwachten wat er later vrij komt en ook om te zien hoe spelers als mesbahi en rots er nu echt voor te staan.

Fct89 Ervaren is relatief, gewoon iemand die al een paar seizoenen Eredivisie o.i.d. heeft gespeeld. Geloof dat Amofa bijv. helemaal niet zo duur is. Wat de voorhoede betreft is er voorlopig nog geld zat als ik bijv. Jimmy moet geloven op 't andere forum. Met 13 miljoen kun je prima zaken doen. De selectie van afgelopen seizoen is ook met jumb-stickers en oud papier-verkoop bij elkaar gehaald. Je hoeft echt niet tig miljoen te investeren in nieuwe spelers. Natuurlijk houd je wel een volgorde aan wat betreft prioriteiten.

Rik304 klopt maar waar is die interesse gebleven in amofa dan? Als ze hem over Willen nemen en hij kan zich in die rol schikken hadden ze hem toch al kunnen hebben? Duidelijk vind ik dat nu hilgers verlengt heeft de noodzaak van de cvs af is. Om meerdere redenen zal dit later nog bekeken worden of ze dit nodig hebben. Maar een cv zal sowieso voor nu zeker niet hoog op de prioriteiten lijst staan en helemaal in de wetenschap dat bruns ook nog niet weg is(verhuurd)

Fct89 Dat zal die volgorde aan prioriteiten zijn. Al weet je bij Streuer nooit of hij niet volgende week ineens een centrale verdediger presenteert.

Rik304 dat is zo rik. Al zou ik daar niet op rekenen net wat ik zeg bruns loopt er ook nog. En gezien hoe onze aanval er op dit moment uit ziet zal er alleen een cv komen als dit een klasse apart is want je weet gewoon dat als je nu eerst een cv presenteerd met hoe gemankeerd onze voorhoede js ga je gewoon volkomen terecht een bak met kritiek krijgen. Aanval is een absolute must. De rest is leuk maar voor alsnog niet noodzakelijk.

Icethee veel linksbacks dus met kwaliteit, ook nog rechtsbacks die mee zouden kunnen met het niveau?

Pleem1 denk dat van de huidige selecties, Sage Acheampong de grootste kanshebber is op den duur. Van rechtsbuiten naar rechtsback gehaald een tijd geleden, vulde hij bij de O16 heel goed in en is nu overgegaan naar de O18. Voetballend goed in orde, aanvallend prima, ook vanwege zijn verleden als buitenspelers en fysiek erg sterk. Moet nog wel stappen zetten in het verdedigen, maar dat is opzich logisch en ook het meest trainbaar. Rest van de rechtsback zie ik niet heel gauw doorbreken, vanaf de O16 bekeken.

Is Mesbahi eigenlijk 'gewoon' alweer fit genoeg om maandag aan te sluiten bij de 1e selectie na zijn blessure? En kan iemand mij wat meer vertellen over de kwaliteiten van Haakmat? Die heb ik zelden / weinig zien spelen... Ben ook benieuwd naar Michel Driezen qua verdediger: volgens mij stond hij te boek als een groot talent, maar de laatste tijd hoor(de) je helaas weinig meer van/over hem!

niekh89 ja mesbahi is weer fit. Haakmat is een moderne cv. Snel linkbenig. Opbouwend en Fysiek oke. Althans wat ik ervan gezien heb. Lang en vrij sterk in de lucht. Eigenlijk de ideale linker centrale verdediger. Driezen is eigenlijk al tijden de betere defensieve talent in de acedemie. Alleen heeft die moeite met z'n focus vast houden iets waarmee ze met hem aan het werk zijn. Want hij als hij gefocust is, is hij heel erg goed alleen als hij dit niet is is het heel erg matig.

• Pleem1 heeft hierop gereageerd.