@Thai ze gaan Rots in de zomer sowieso de kans geven, van daar uit zullen ze conclusies trekken neem ik aan. Vind het zelf lastig te zeggen, ik acht hem wel klaar voor een rol bij Twente, maar hij is nog wel erg jong natuurlijk. Voordeel is wel dat hij zijn lengte mee heeft, fysiek oké is en in zijn hoofd erg volwassen. Maar zo lang er geen 2de linksback door Twente gehaald word, zullen ze wel Rots mee moeten nemen. Heb zelf ook geen watcher of insider gezien die het had over de prioriteit van een 2de linksback, dus ik denk dat ze hem wel serieus gaan testen.
@Pleem1 Geypens word door Twente wel op waarde geschat, traint ook regelmatig mee met het 1ste en heeft ook wel enkele oefenduels mee gedaan dus ben niet zo bang dat ze hem afschrijven. Ben wel benieuwd hoe ze alles gaan invullen met linksbacks, academie zit verrassend goed vol met talentvolle linksbacks waar ook jeugdinternationals bij zitten. Olde Keizer kan in principe wel bij de O21 blijven, maar geloof dat hij dicht bij een verhuurperiode is naar Telstar of Top Oss. Komt er bij Heracles niet door dankzij Willems en Roosken, en als Rots naar de O21 zal hij ook niet aan spelen komen, komt Geypens dan nog bij die in principe hoger in de pikorde staat. Trainer van O21, Jouad Boufarra, is wel bewonderaar van Geypens.