Twentefanrsd zit wel wat aanvallend talent in de O18 waar ik benieuwd naar ben. Komend seizoen spelen zij in Divisie 2, wat wellicht de doorstroom voor de O16 jongens makkelijker maakt. O16 was vorig seizoen een heel leuk voetballend team en er zijn er heel veel doorgeschoven naar de O18, dus in die zin ben ik wel benieuwd. Aanvallende middenvelders meegerekend, kun je denk ik wel wat verwachten van Ribbers (O21, am, Panneflek (O18, lb) Duldar (O18, am), Bekolli (O18,spits) en Groenewald (O16, lb). Zo voor de start van het seizoen zijn dat, voor mij, de jongens om in de gaten te houden. Hoop uiteraard dat zij een goed seizoen draaien en dat er nog velen bij komen, ook afwachten hoe de vele nieuwe aanvallers het gaan doen binnen verschillende jeugdteams. Sambo (O18, rb) kwam over van Ajax en was altijd een leuk talent en Essakkati (O21, rb) was het pareltje van VVV en kon 3 jaar geleden nog een contract bij Feyenoord tekenen. Ook afwachten hoe jongens als Martina, Sybrandy, Conteh en Gijsbertha zich zullen ontwikkelen.