Icethee Twentefanrsd jammer, wat een slappe vaatdoek is dat zeg. John van den Brom zat afgelopen zaterdag een paar stoeltjes boven de AZ directie, zou het toeval zijn?
Twentefanrsd Icethee dat zou kunnen. Maar dan gaan ze van de ene matige trainer naar de andere. Selectie is ook gewoon matig.
Pol! Twentefanrsd Klopt. Geen goede keeper. Bazoer en Indi doen aan alibi-verdedigen. De Portugezen en de linksbuitens zijn allemaal te licht. Het middenveld is in disbalans. Ik denk dat een hoop ploegen inspiratie hebben opgedaan uit het spel van Quick Boys.
Fct89 Pol! die keeper kun je niks kwalijk nemen. Die lui voor hem zijn brandhout. Ik keek erna en ik dacht dat ik naar bijen en theater aan het kijken was en van kasius kreeg ik van der lely flashbacks van. Metname in defensief opzicht.
Twentefanrsd Fct89 de enige speler wel wat kwaliteiten heeft is pavlidis. Maar de rest is nog niet goed genoeg of over de hill. Ook die van brederode kan er niks van. Rots eet hem op.
Pol! Fct89 Ik doelde eigenlijk op Ryan. Een vierde keeper die met 19 jaar voor de leeuwen wordt geworpen verwijt ik niets.
Fct89 Twentefanrsd maar je kunt het die keeper van 19 niet kwalijk nemen dat die 2 kneuzen voor zich heeft staan tegen twente haalde die oduro een paar goede ballen eruit. Maar was nogal druistig im de opbouw. Heb die keeper ook gezien im de youth legque zo slecht is die absoluut niet. Maar z'n jongen heeft vastigheid voor zich nodig. Maar met die 2 cvs met een draai circel van een vrachtwagen en de snelheid van een opgevoerde invalide karretjes. Dan maakt de keeper amper nog uit en nee hij keepte ook niet geweldig tegen quick boys. Maar bij telantvolle speler gaat dat altijd op en neer. Tegen ons keepte hij wel goed. Bijvoorbeeld.
Twentefanrsd Dat az speelt ook erg matig. Dat ze 4 miljoen hebben betaald voor belic. Die kan er niet veel van.
Icethee Twentefanrsd lekker, 2-0. Ajax is net zo kwetsbaar als in het begin van het seizoen, zelfs de 'redder' Henderson kan er niets tegen doen. Gatenkaas achterin waar je u tegen zegt, maak er nog maar een paar.
Icethee Twentefanrsd nou je het zegt, doelsaldo van Ajax is echt drama. Wil nog wel even de 2de helft aanzien voor we te vroeg juichen, Heerenveen vind ik verreweg het minst betrouwbare team in Nederland. Zie ze dit zo nog uit handen geven namelijk.
Icethee Twentefanrsd haha, over goals weggeven gesproken. Wat een gestuntel daar achter zeg, wat een slaapkoppen ook.
Icethee Pol! pfoe, heerenveen maakt het nog behoorlijk spannend. Nog een lang seizoen te gaan, maar dit is voor Twente wel heel lekker natuurlijk. Wat een bagger seizoen maakt dat Ajax door, ongekend.