Icethee @icethee en fct89 Zo bedoel ik het inderdaad. De combinatie van deze 2 spelers werkt gewoon niet. Ik zou, wanneer hij fit is, blind voor Ünüvar kiezen en wanneer dat betekent dat het beter is om met Regeer op linksachter te spelen dan is het jammer voor Smal. Verder mag je me afschieten over de volgende opmerking @fct89, maar met wie klikt het, voetbaltechnisch, op dit moment nog wel als het over Vlap gaat? Ik heb het idee dat we niet met 11 spelers spelen maar met 10 +1. Volgens mij voelt hij zelf ook het onbehagen dat er is over zijn prestaties. Ik vond hem tot de vrije trap eigenlijk niet slecht spelen. Maar op het moment dat Olij die bal uit de bovenhoek tikte zag je hem geestelijk instorten. Hij kon zich niet over dat moment heen zetten en zijn spel leed eronder. Hij heeft zoveel zaken die hem tot een topper voor Twente zouden moeten maken, maar het komt er gewoon niet uit. Misschien wil hij wel teveel en moet hij simpeler gaan spelen. Misschien schuilt er onder die vrolijkheid wel een heel onzekere speler die zijn vrolijkheid als schild gebruikt. Iets wat je bijvoorbeeld bij René van der Gijp en vroeger Fritz Korbach ook ziet/zag. Zo langzamerhand weet ik het niet meer en dat vind ik oprecht jammer ondaks mijn kritiek op hem.