Plasperke interessant om de informatie te lezen over de keepers, ook van Icethee. Keepers is inderdaad lastig, zoals Icethee zegt er staat er maar één en je gaat niet wisselen, zeker niet met onze keeper. Zou het niet beter zijn om toch weer een jong elftal te hebben? Al is spelen in de kkd een ander verhaal/niveau dan destijds de competitie voor jong elftallen. Ik vind dat een gemis om jonge spelers een extra stap te laten maken. Ze spelen dan niet per se tegen leeftijdgenoten, geeft weer een andere dynamiek. Plus dat verhuren dan ook niet noodzakelijk is. Want wie wil inderdaad nog jeugdspelers huren? Om terug te komen op keepers: dat is helemaal lastig. Terwijl keepers met de jaren beter worden, veelal door wedstrijdervaring. Goed om te weten dat we talent hebben om Lars op te volgen. Tyton is natuurlijk een 'oudje' El Maach is nog wel jong daar zouden we mee vooruit kunnen. Ik heb het idee dat het als keeper veel moeilijker is om aan de bak te komen. Je ziet bijna nergens jonge keepers als eerste doelman, althans, ik niet ik kijk niet heel veel andere of buitenlandse wedstrijden. Als je kijkt bij Oranje daar natuurlijk wel een jonkie de kans gekregen. Al ligt het ook aan de spelers voor de keeper, als de verdediging goed staat heb je het als keeper makkelijker. Komend seizoen toch eens zien of het lukt om jeugdwedstrijden te bekijken, al zijn jullie verslagen erg nuttig om op de hoogte te zijn. Ik kijk ernaar uit om ze weer te lezen.