Fct89 denk dat het voor Rots weinig verschil maakt hoe veel wedstrijden ze spelen of welke tactieken er aan te pas komen, zal in de pikorde altijd achter Kuipers en Salah-Eddine staan. Als 1 van de 2 geblesseerd/geschorst is kom je dan pas in beeld, maar dan sta je dus sowieso nog achter 1 van die 2. Denk dat als Sadilek volledig fit is, hij ook de voorkeur krijgt als linksback. Voor Rots komt een serieuze kans dit jaar net te vroeg denk ik, maar hij ontwikkelt zich prima door. Verhuur zou voor hem & Twente een goede zet zijn, maar zal ook geen ramp zijn als dat niet lukt.
Hilgers & Steijn zou ik ook wel verkopen inderdaad. Hilgers groeit niet echt door en is wel rijp voor een andere omgeving denk ik, en je vervangers zijn vrijwel gelijkwaardig momenteel. Steijn profiteren van zijn top seizoen, zal je er altijd wel +- 10 maken maar het door voetballen stopt altijd bij hem. Kunnen nu met Rots mooi zien dat dit elftal wel zo'n type nodig heeft, en hoe dwingend een speler op die positie kan zijn, zowel aan de bal als zonder bal (opjagen, gaten trekken). Van dat geld kun je dan weer prima een talentvolle links & rechts buiten halen (Rots definitief naar 10), en een goede spits. Idealiter slijt je Vlap ook nog, maar dat zal lastiger worden.