Pleem1 Geloof dat het qua regels niet veel uit maakt wie waar heen gaat, Heracles bood ook contracten aan bij Mesbahi & Yegoian na dat zij bij Twente mee hadden getraind. Lijkt me dus dus dat Twente dit ook prima kan doen bij bijvoorbeeld Geypens. Wellicht is het ook wel een tactiek van Twente, hem mee laten gaan met Heracles en dan af en toe even kijken hoe hem dat daar af gaat. Vervolgens alsnog een contract aanbieden, en dan is het aan hem wat hij doet. Heeft net de pech dat Twente met Kuipers, Salah-Eddine en Rots al 3 linksbacks heeft, en dat Oosting Kuipers, verwacht ik, meer minuten geeft om hem te laten wennen aan zijn teamgenoten, en andersom.
Nagel zelf zou ik altijd wel mee nemen, blijft 1 van je grootste talenten en wel iemand die iets speciaals over zich heeft. Opzich ben ik qua talenten wel tevreden over de keuzes, kijken hoe ze het er van af brengen. Ribbers zal het heel lastig krijgen verwacht ik, maar brengt aan de bal wel iets anders mee als bijvoorbeeld Sybrandy en Yegoian, van wie ik eigenlijk verwacht dat ze beiden definitief vertrekken.