Fct89 hoeft ook niet, prima voor die gasten om er even aan te ruiken. Meeste van deze namen zullen het t.z.t wel gaan redden, Twente moet gewoon toe naar een doorstroom van minimaal 2/3 talenten die de stap definitief maken. Dit seizoen kunnen dat zomaar Besselink, Mesbahi en wellicht Rots zijn. Karssies zal moeten laten zien dat hij een goede reserve keeper kan zijn, en de strijd aan gaan met Tyton en el Maach.
Ribbers heb ik ook ernstige twijfels over, vrees het ergste maar geef zo'n jongen graag het voordeel van de twijfel. Denk dat een contract meer een steuntje in de rug is, wat natuurlijk prima is. Yegoian is zeker een goede speler, maar moeten we ook niet groter maken met zijn allen. Heeft overduidelijk kwaliteiten, maar ook overduidelijke kritiek punten en het lukt hem moeizaam om dat te verbeteren, dan pis je gewoon naast de pot. Verhuur is de beste optie, maar dan moet er wel een club komen natuurlijk. Of we er spijt van gaan krijgen is koffiedik kijken, denk zelf dat het wel mee valt maar je weet het nooit.
Overigens zijn Twente en Yannick Gerritsen in gesprek over een contract, uitstekende keuze wat mij betreft want ik vind hem een prima doelman met voldoende potentie.