Pleem1 zijn niet echt de verhalen die ik heb gehoord, vorig jaar op zijn 14de deed hij het prima op het hoogste O18 niveau, zou hoogstens een vormdipje kunnen zijn, wat gezien zijn leeftijd inderdaad helemaal niet gek is. Trainers en scouts van Nederland en Twente prikken daar zo door heen, bij beide nog steeds altijd opgeroepen, basis en soms zelfs aanvoerder. O18 is een vrijwel volledig nieuw team, erg jong dus het is logisch dat ze aan elkaar moeten wennen, vandaar ook de zwakke competitie start. Laatste wedstrijden gaat het al weer beter met 2 overwinningen op rij, en zoals ik zelf gehoord heb, een uitstekend spelende Nagel. Hij is ook nog erg jong, kan zelfs nog in de O15 mee spelen, maar al voor het 2de jaar op rij basisspeler van O18, spelers die 3 jaar, vorig jaar zelfs 4 jaar, ouder zijn en meer fysiek/groei hebben vind ik erg knap. En nog steeds opgeroepen voor Nederland worden, af en toe een mindere wedstrijd/periode hoort er bij maar volgens mij staat Nagel er nog steeds heel goed op, zowel bij Oranje als bij Twente.