Thai Tukker Ik heb het over Vlap verder niet gehad, dus dat gedeelte van je post sla ik maar even over. De reden dat v. Bergen erin kwam was waarschijnlijk om wat druk van de verdediging te halen door hem de bal in de diepte aan te spelen. Wat ook werkte. V. Wolfswinkel werd op links ingezet om Hadj Moussa af te stoppen, wat ook werkte.
Ik ben het met je eens dat Boadu meer dan Ugalde afhankelijk is van goede passers en ik vind de combi van hem en Ünuvar ook een mooie, maar wel in een wedstrijd waar je het verdedigend op orde hebt. Boadu kreeg trouwens een enorme kans na een mooie pass van Brenet. v. Wolfswinkel werd de eerste keer trouwens ook een keer mooi weggestoken, dus Ünuvar is niet de enige die het kan.
Verder hebben we niet echt ideale oplossingen. Als je zo'n Pellistri huurt dan heb je iemand die je diep stuurt, die zelf eens een paar man passeert etc., maar die hebben we niet. Dus kom je met onvolmaakte oplossingen als v. Bergen en Ünuvar die tegenpolen van elkaar zijn. Ünuvar is meer een zaalvoetballer, v. Bergen meer een atletieker.
Ik denk dat je die topper op links of rechtsbuiten ook niet gaat halen zonder er een berg geld voor neer te leggen. Wat denk ik wel weer mogelijk is als we de EL halen.