Pleem1 Ribbers oogt inderdaad soms arrogant, wat laconiek in zijn spel. Dat houd hem meer tegen dan hem dat iets oplevert, hopelijk ziet hij dat snel in en gaat hij gewoon weer voetballen want het is wel een goede voetballer. Vennegoor gaat er wel komen, daar durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken. Komende zomer naar de O21, speel je al weer op een hoger niveau en zal wel veelvuldig blijven mee trainen met het 1ste.
Dat laatste vind ik aan Twente heel goed, en bij Heracles echt slecht. Wat Plasperke ook terecht zegt, Heracles is veel minder betrokken bij de jeugd en dan krijgen veel jongens ook niet echt een klik/gevoel bij de eventuele plannen van Heracles. Je bent al de minder populaire club van de academie, dan zul je daar juist meer energie in moeten steken zou je denken. Als je dan ook ziet wie ze, met alle respect, een contract hebben gegeven dan betwijfel ik veel keuzes van hun wel. Bultman was een goede zet, Jansink kan ik nog inkomen maar verder begrijp ik er weinig van. Je zag bij de rest van die jongens wel aankomen dat het hem niet ging worden, toch hebben ze er geld, tijd en energie in gestoken maar nog belangrijker: betere voetballers op deze manier gewoon laten gaan. Dat kunnen ze beter besteden aan een Geypens inderdaad. Ook trainen er zelden talenten met Heracles mee, afgelopen winter ging er ook geen extra talent mee. Zo krijgen de talenten geen hoogte van de club en maken zij liever andere keuzes, wie weet hadden ze op deze manier wel een Martina of Kuster eerder kunnen versieren om een contract traject in te gaan maar op deze manier hobbelen ze maar door. Terwijl ze even veel als Twente betalen, maar daar trainen met regelmaat spelers mee, zijn al veel contracten uitgedeeld en gaan jongens geregeld mee met wedstrijden. Andere talenten voelen dat ook wel aan, kan dat echt niet begrijpen van Heracles.