Thai Tukker Op het gebied van het samenstellen van de selectie doen we dat niet, dat is het enige wat ik zeg. Dat onze trainingsaccommodaties er niet uit zien weet ik. Dat we nog niet weer genoeg volk op kantoor hebben weet ik. Dat onze jeugdopleiding niet kan tippen aan die van AZ weet ik ook. Daarbij hebben ze ook een hoop meer geld in kas. Echter eindigen we het vorige seizoen voor ze en het afgelopen seizoen op 3 punten achter ze. Dan doe je bij het samenstellen van het team dus niet voor ze onder. Ook niet als je de spelers naast elkaar legt.
Ik denk dat zij graag onze keeper, rechtsback, centraal duo, Zerrouki en Cerny zouden hebben gehad afgelopen seizoen. Waar wij Karlsson, Mijnans, Reijnders en Pavlidis prima zouden kunnen gebruiken. Kerkez heeft denk ik meer groeimarge dan Smal, maar vond het een beetje lood om oud ijzer gedurende het seizoen. Waren beiden heel goed. Maar dan hebben we onze selectie dus prima samengesteld.
Dat we op tig dingen nog een eind van AZ af staan hoef je mij ook niet te vertellen, ik ben niet blind. Maar het ging mij puur om het samenstellen van de selectie, dat doen we prima.