Vind Manhoef geen verkeerde speler, past met zijn snelheid en werklust wel prima bij het spel dat Twente wil spelen, en is fysiek goed onderlegd. Volgens de statistieken van ESPN is hij qua dribbelen 1 van de meest bedrijvige dit seizoen (84 pogingen, op plek 4 in Eredivsie) waarvan er 40 slaagden, staat daar mee op plek 5. Toont aan dat hij de 1 op 1 actie wel op zoekt, en het met regelmaat lukt. Andere interessante voor spelers in dat zelfde lijstje zijn Driouech (70 dribbel pogingen, 42 geslaagd) en Mattsson (56 pogingen, 35 geslaagd). In het aanvalsspel, voor al de opbouw er naar toe, heeft Twente nog veel te winnen denk ik. Vooral Driouech zou daar bij helpen, maar Manhoef kan hier ook wel zijn steentje bij dragen. Taha verschuiven naar 10, waar hij volgens KKD kenners van ESPN het best tot zijn recht komt, is voor na dit seizoen ook een flinke upgrade. Dit seizoen kun je dat stroperige aanvalsspel al deels oplossen door Taha en Unuvar vaker aan de zijkanten te zetten, mits ze fit zijn. Manhoef zou ik wel zien hier, alleen is hij natuurlijk geen 5 miljoen waard vind ik, met bonussen en percentages er bij zal max richting 2 miljoen zijn.