Berichten over Kevin Csoboth. Geen idee, weinig beelden van dus zal een verrassing zijn. Niet per definitie een mening over omdat er weinig van bekend is. Iedereen kan zich ontwikkelen of beter uit de verf komen in een ander elftal. Afwachten.

Pellistri blijft hoogstwaarschijnlijk in de PL, wordt wel verhuurd. Was ook te mooi om waar te zijn. Berichten op X: Facundo Pellistri podría dejar el #ManchesterUnited en los próximos días, pero su futuro seguiría en la #PremiereLeague. Lo trabaja su representante #Lasalvia junto a #StellarGroup y el propio #United.

Twentefanrsd Ik ben altijd fan van Manu geweest. Als we echt geen geld hebben dan hem maar halen inderdaad.

3 maanden later

Heeft Fc Twente al nieuwe spelers in het vizier voor aankomende wintertransfer periode? transfervrije spelers?

FctForEver het laatste wat ik ervan hoorde was dat ze eventueel nog kijken naar een linksback dan kun je 3 dingen bedenken of smal gaat niet verlengen of mats js niet goed genoeg of ze willen regeer naar het midden hebben want sadilek is aan z'n laatste jaar bezig is de verwachting. Ook een contract verlenging van bruns is geen zekerheid. Ze vinden bruns vaak en lang blesseerd. Dat laatste is nog onzeker. Maar er bestaat twijfel omtrend bruns. Helpt ook niet mee dat mesbahi stevig op de deur klopt. Maar ze kijken nog wel of er op de markt komt. Maar wat ik ervan begrijp kijken ze het meest concreet naar een linksachter. Het meest logische zou zijn voorsorteren op een vertrek van smal. Aanvaller zijn ook veel duurder en komen niet zomaar en zonder reden transfervrij op de markt. Verwacht maar niet te veel van de winter periode is het advies. Zoveel gaat er niet gebeuren en kan er ook niet gebeuren financieel gezien.

Fct89 Ben benieuwd naar de keuzes die ze in de winter gaan maken. Smal en Brenet contracten lopen sowieso af, en zonder hen staan ze 4de. Keuze die je dan hebt is of ze er bij laten en transfervrij uitzwaaien, of verkopen (er van uit gaande dat dit lukt) en vast door selecteren voor rest van het seizoen, en daarna. Smal en Brenet zouden samen, inclusief aflopend contract, nog wel rond de 3,5/4 miljoen opleveren toch? Laat je dat zo maar lopen, of pak je de kans als die komt en laat je nog wat miljoenen storten, aangezien we ook gezien hebben dat hun vervangers het helemaal niet verkeerd invullen. Sambo mag in de winter vertrekken bij PSV, zouden ze alsnog aankloppen voor hem en hem een contract voorschotelen, of laten ze hem gaan na afgelopen zomer? Denk dat Sambo meer potentie en meer voetbal in zich heeft dan Sampsted, hoe prima ik het Sampsted ook vind doen. Zijn wel wat interessante knopen die Bruggink en Streuer door moeten hakken deze winter, ben ik wel benieuwd naar. Uiteraard ook nog de vraag of het mogelijk is een buitenspeler te halen/huren, transfervrij of er is nog ruimte voor een transfersom? Uiteindelijk zal er niet veel gebeuren denk ik, maar vind wel dat ze het serieus moeten overwegen om Brenet en/of smal te verkopen, als die kans zich voor doet en zij niet willen verlengen, omdat ze best nog wel waarde vertegenwoordigen. Twijfels over Bruns snap ik overigens wel, jongen heeft best talent maar is vaker geblesseerd dan dat hij wedstrijden speelt, beetje onhandig. Zou wel een prima opvolger kunnen worden voor Hilgers, maar dan moet je wel eens fit blijven natuurlijk.

Icethee @fct89 en @icethee Wanneer je 3,5/4 miljoen kunt krijgen ben je gek dat je dat niet pakt. Alleen geloof ik niet dat je dat nog ontvangt. Vraag me af of er überhaupt iemand geïnteresseerd is in Brenet omdat die afgelopen zomer ook al niet wegkwam. Zelfs 2 miljoen twijfel ik aan. De conclusie dat Mats Rots niet goed genoeg zou zijn vind ik wat voorbarig want die is nog zo jong. Wanneer Meshabi en Rots hier en daar wat minuten mee kunnen pikken is het leuk meegenomen. Het halen van een buitenspeler wil ik wel wat specificeren. Er moet een linksbuiten komen. Met Daan Rots, Taha en van Bergen heb je al 3 rechtsbuitens terwijl we op links niemand hebben. Van Bergen is beter (of minder slecht) op rechts en of we Ünüvar nog en keer in actie zien vraag ik me echt af. Wat mij betreft terug naar Ajax indien dat kan. Vlap op linksbuiten kan gewoon niet. Die staat overal behalve war hij staan moet en daardoor loopt hij constant de ruimte dicht voor anderen (Steyn/Ugalde) en dat dan ook nog eens gekoppeld aan een schrikbarend gebrek aan effectiviteit. Maar als er iets komt moet het wel iemand zijn die direct kan spelen, want spelers die eerst fit moeten worden hoef ik niet. Wat wel duidelijk is dat met nog 1 keer zo'n dramatische transferzomer al het goede werk van de afgelopen jaren teniet is gedaan.

• Fct89 heeft hierop gereageerd.

Thai Tukker dat van mats thai is echt alleen een hersenspinsel vanuit mij. Omdat ik dus hoorde dat ze naar de backs kijken en met goed genoeg doelde ik ook eigenlijk op als directe back up of vast inval beurten. Is logisch ook hé jongen is 17. Jou laatste zin is accuraat ze willen alleen of directe kwaliteit halen of voor sorteren op iemand die weg gaat in de zomer. Beetje z'n az traject wat wij nu ook met sampsted deden.

Icethee kwa bruns snap ik dat ook wel. Ik zie trouwens nog wel gebeuren dat van hoorenbeeck mag blijven. Schijnt het toch erg goed te doen(op de trainingen). Ben net als jij wel benieuwd naar de knopen die doorgehakt moeten worden. Ze zijn nog wel in gesprek om contracten te verlengen met oa propper.

FctForEver Wat is las, is dat ze wel met een aantal spelers gesproken hebben. Dus het is lastig in te schatten of ze deze winterstop spelers erbij gaan halen. Bruggink heeft al een aantal keer aangegeven dat hij er van baalt dat hij afgelopen transferperiode niet nog een aanvaller heeft kunnen presenteren.

22 dagen later

Ik ben benieuwd of zo'n biseswar nog wat kan toevoegen. Die zou je een half jaar contract geven en als hij nog iets laat zien, dan kan je het nog altijd verlengen. Is een ervaren speler. Misschien kan hij de wat jongere aanvallers nog wat bijleren.

Niet om de wedstrijd van vandaag, want die goal mag er nooit in tegen Ajax. Maar Tavsan bevalt me meer dan Manhoef, vooral op basis van wat ze bij Jong Oranje lieten zien. Tavsan is z'n man vaak echt kwijt als hij er voorbij is en hij kan ook prima scoren als hij wat vaker in stelling wordt gebracht. Schoot ze er in Jong Oranje in een dominant team vrij vlot in. Contract loopt ook af.

Rik304 tavsan is ook veel beter im de kleine ruimtes dan manhoef. Geef manhoef dubbele dekking en je ziet hem bijna niet meer em tavsan komt er zelfs dan nog wel eens tussen door dus ik deel je punt.

Fct89 ik ben niet zo'n fan van manhoef. Ik vind tavsan wel wat beter. Driouech zou voor mij de ideale aanwinst zijn voor linksbuiten.

Twentefanrsd eens wat betreft driouch. Maar die is in de winter echt te duur. Ben sowieso niet fan van zulke reparaties in de winter. Zelden zijn de aankopen directe versterkingen. Heb liever dat ze het zo laten en contracten verlengen/opties lichten en dan jeugd voorbereiden en optrainen. Maar dst is echt een persoonlijke voorkeur.

Fct89 klopt. Al zou een speler huren die net afvalt bij een grote club ook wel een optie zijn. Ik denk dat iedereen het wel eens is, dat er in de winterstop nog een aanvaller bij moet. Dat kan straks nog het verschil zijn in plek 3 of 4.

Twentefanrsd het zou kunnen dat ze dit doen. Vooralsnog hoor ik die geluiden niet. Optrainen van een nieuwe speler die je huurt ben je ook ongeveer een week of 6 mee bezig en dit is een gunstig senario waarbij se speler geen pijn krijgt en gewoon vrij rap kan invallen en minuten maken en op z'n minst wat minuten gespeelt heeft. Ik denk inderdaad dat iedereen het met je eens is. Al heb je wel te maken met dat het erg lastig is in de winter zonder een fatsoenlijk budget en men onderschat het ook wat nog een buitenspeler doet met bepaalde groeps processen. Ik snap je punt en deels deel ik die en aan de andere kant denk ik. Zelfs met de vleugels die we nu hebben doen we niks van az onder en als je met deze selectie gewoon 3e kunt worden misschien zelfs 2e. Al acht die kans klein. Dan denk ik je het zo beter kunt laten of je moet echt iemand kunen halen zoals karlson. Neemt niet weg dat ik zeker deels je mening deel. Al blijf ik het ook discutabel vinden want ik zou eigenlijk graag unuvar en taha vaker willen zien. Met nog een buitenspeler kun je dat wel vergeten.