Fct89 Ben benieuwd naar de keuzes die ze in de winter gaan maken. Smal en Brenet contracten lopen sowieso af, en zonder hen staan ze 4de. Keuze die je dan hebt is of ze er bij laten en transfervrij uitzwaaien, of verkopen (er van uit gaande dat dit lukt) en vast door selecteren voor rest van het seizoen, en daarna. Smal en Brenet zouden samen, inclusief aflopend contract, nog wel rond de 3,5/4 miljoen opleveren toch? Laat je dat zo maar lopen, of pak je de kans als die komt en laat je nog wat miljoenen storten, aangezien we ook gezien hebben dat hun vervangers het helemaal niet verkeerd invullen. Sambo mag in de winter vertrekken bij PSV, zouden ze alsnog aankloppen voor hem en hem een contract voorschotelen, of laten ze hem gaan na afgelopen zomer? Denk dat Sambo meer potentie en meer voetbal in zich heeft dan Sampsted, hoe prima ik het Sampsted ook vind doen. Zijn wel wat interessante knopen die Bruggink en Streuer door moeten hakken deze winter, ben ik wel benieuwd naar. Uiteraard ook nog de vraag of het mogelijk is een buitenspeler te halen/huren, transfervrij of er is nog ruimte voor een transfersom? Uiteindelijk zal er niet veel gebeuren denk ik, maar vind wel dat ze het serieus moeten overwegen om Brenet en/of smal te verkopen, als die kans zich voor doet en zij niet willen verlengen, omdat ze best nog wel waarde vertegenwoordigen. Twijfels over Bruns snap ik overigens wel, jongen heeft best talent maar is vaker geblesseerd dan dat hij wedstrijden speelt, beetje onhandig. Zou wel een prima opvolger kunnen worden voor Hilgers, maar dan moet je wel eens fit blijven natuurlijk.