Pleem1 FctForEver anders een proberen met Brenet rechtsbuiten en Regeer/Sampsted rechtsback? Brenet valt toch meer aan dan dat die verdedigd.
TwentseTrots Pleem1 Niet aan beginnen mooi op rechtsback houden in zn vrije rol. Valt niet te verdedigen
Thai Tukker Pleem1 Brenet op rechtsbuiten is nutteloos. Op rechtsbuiten staat hij al in die positie terwijl de kracht van Brenet nu juist ligt in het opkomen en daarmee een overtal situatie creƫren.
Icethee Anwar El-Ghazi word ook voorzichtig genoemd, staat op het lange lijstje maar Psv wil eerst wat andere spelers binnen halen voor ze verder willen praten.
Thai Tukker Icethee dan neem ik aan dat het om huur gaat want die staat nog tot 2025 onder contract en volgens transfermarkt 5 miljoen waart. Dat gaan we vast niet betalen voor een 28 jarige speler.
Maurice99 Conceicao heeft een transferwens ingediend bij Ajax. Heeft iemand een idee hoeveel hij moet kosten? Wellicht is een huurconstructie met optie tot koop iets dat tot de mogelijkheden behoort.
Thai Tukker Redhell Die hadden we toch al lang afgeschreven. Die kunnen wij niet betalen qua transfersom.
Frenko99 Twente en Reims naderen elkaar over de transfer van Mitchell van Bergen. Speler komt voor een kleine vergoeding over en kan een meerjarig contract in Enschede gaan tekenen.
Icethee Frenko99 ben dan toch wel benieuwd wat die kleine vergoeding in houd. Zou zelf denken aan max 3/3,5 ton. Maar dat zullen we toch niet gauw weten denk ik zo.
FCT96 El Ghazi mag volgens de Telegraaf voor 2 miljoen vertrekken bij PSV. Geen idee of Twente dat geld nog heeft maar met zijn ervaring en lengte zie ik hem graag komen, moet hij overigens wel salaris willen inleveren.
Twentefanrsd FCT96 twente heeft geen 2 mil. Daarbij zou hij niet voor een paar ton hier gaan voetballen.
Thai Tukker FCT96 Als je ziet in welke vijver we op dit moment aan het vissen zijn dan hoeven we helemaal niet na te denken over El Ghazi.
Onlyfctwente Twentefanrsd Ik ben altijd fan van Manu geweest. Als we echt geen geld hebben dan hem maar halen inderdaad.