Fct89 Twentefanrsd zal dan wel pinch hitter zijn. Maar eitings trap met dost ervoor. Dat is natuurlijk een perfecte combinatie. Maar eerlijk zie ik dat niet gebeuren tenzij van wolfswinkel gaat.
Twentefanrsd Thai Tukker ik had het ook alleen gedaan als van wolfswinkel zou vertrekken. Anders heb je weinig aan nog een 3e spits.
Pleem1 FctForEver anders een proberen met Brenet rechtsbuiten en Regeer/Sampsted rechtsback? Brenet valt toch meer aan dan dat die verdedigd.
TwentseTrots Pleem1 Niet aan beginnen mooi op rechtsback houden in zn vrije rol. Valt niet te verdedigen
Thai Tukker Pleem1 Brenet op rechtsbuiten is nutteloos. Op rechtsbuiten staat hij al in die positie terwijl de kracht van Brenet nu juist ligt in het opkomen en daarmee een overtal situatie creƫren.
Icethee Anwar El-Ghazi word ook voorzichtig genoemd, staat op het lange lijstje maar Psv wil eerst wat andere spelers binnen halen voor ze verder willen praten.
Thai Tukker Icethee dan neem ik aan dat het om huur gaat want die staat nog tot 2025 onder contract en volgens transfermarkt 5 miljoen waart. Dat gaan we vast niet betalen voor een 28 jarige speler.
Maurice99 Conceicao heeft een transferwens ingediend bij Ajax. Heeft iemand een idee hoeveel hij moet kosten? Wellicht is een huurconstructie met optie tot koop iets dat tot de mogelijkheden behoort.
Thai Tukker Redhell Die hadden we toch al lang afgeschreven. Die kunnen wij niet betalen qua transfersom.