Fct89 Regeer noemde zichzelf een middenvelder in dat interview, heeft geloof ik in de jeugd ook meestal middenveld gespeeld. Pas bij Jong noodgedwongen als rechtsback, maar lijkt er op dat hij hier middenveld zal spelen. Ken hem verder niet heel goed als speler moet ik eerlijk bekennen, maar baseer het op wat hij zelf gezegd heeft en verhalen van Ajacieden. Sambo vind ik dan een hele goede back, maar ik vrees onhaalbaar en dat Psv hem wel de kans gaat geven helaas. Was ook altijd wel gecharmeerd van Zeefuik bij Groningen, nog 1 jaar contract, maar laatste jaren wel ontzettend weinig gespeeld. Ebuehi en Ehizibue zouden ook hele goede kandidaten zijn, maar die spelen dan weer net te veel in Italiƫ. Zie ook dat een Mexicaanse rechtsback met Nederlandse roots transfervrij is, Jose van Rankin. Ken ik uiteraard niet, maar jaren lang in Mexico en Amerika gespeeld, transferwaarde van 1,5 miljoen, eenmalig Mexicaans international, 30 jaar en ontzettend veel ervaring. Heeft ook een Nederlands paspoort.