Twentefanrsd waag ik te betwijfelen op basis van wat ik hoor. 2 verschillende verhalen waarbij 1 zegt dat de kans zeer klein is dat eiting komt en de ander zegt dat er een opening is en dat ze binnenkort om tafel gaan. Maar ook laatste genoemde klinkt niet erg optimistisch. Im dat senario rest twente 2 keuzes of regeer maar het middenveld en opzoek naar een concurrent voor sampsted of een middenvelder halen en regeer laten concurreren met sampsted. Maar persoonlijk zeg ik gezien de voorkeur voor regeer voor het middenveld zou ik zeggen ga op zoek naar een rechtsachter. Ebeuhi ofzo Zou een goede optie kunnen zijn.

Fct89 Ebuehi heeft alles gespeeld bij Empoli in de Serie A. Ik denk niet dat die haalbaar is voor ons. Zou hem wel graag weer willen zien. Vond het een goede voetballer.

Fct89 Regeer noemde zichzelf een middenvelder in dat interview, heeft geloof ik in de jeugd ook meestal middenveld gespeeld. Pas bij Jong noodgedwongen als rechtsback, maar lijkt er op dat hij hier middenveld zal spelen. Ken hem verder niet heel goed als speler moet ik eerlijk bekennen, maar baseer het op wat hij zelf gezegd heeft en verhalen van Ajacieden. Sambo vind ik dan een hele goede back, maar ik vrees onhaalbaar en dat Psv hem wel de kans gaat geven helaas. Was ook altijd wel gecharmeerd van Zeefuik bij Groningen, nog 1 jaar contract, maar laatste jaren wel ontzettend weinig gespeeld. Ebuehi en Ehizibue zouden ook hele goede kandidaten zijn, maar die spelen dan weer net te veel in Italië. Zie ook dat een Mexicaanse rechtsback met Nederlandse roots transfervrij is, Jose van Rankin. Ken ik uiteraard niet, maar jaren lang in Mexico en Amerika gespeeld, transferwaarde van 1,5 miljoen, eenmalig Mexicaans international, 30 jaar en ontzettend veel ervaring. Heeft ook een Nederlands paspoort.

• Fct89 heeft hierop gereageerd.

Icethee ja dat zal best maar als Twente eiting wil gaan halen dan gaat regeer echt wel naar de rechtsback anders komt hij echt niet aan het spelen. Daarnaast heb je dan echt te veel middenvelders. Kjolo sadilek vlap steijn yegoian regeer en eiting 7 spelers voor 3 posities is veel te stevig. Helemaal als je bedenkt dat eiting niet goedkoop is terwijl je in de voorhoede echt nog wel wat moet halen. En in dit geval ook nog een rechtsback.

Fct89 Dat lijkt mij een vrij normale bezetting. Posities dubbel bezet is niks geks aan, dan zit er nog een talent bij dat eventueel ook minuten kan gaan afdwingen.

Rik304 dubbele bezetting is normaal . Geen 7 dan moet je maar wat terug sturen de acedemie in. Die 7e is zinloze en ordinaire bankvulling. Dat is het zelfde als een 3e keeper meenemen in de wedstrijd selectie. Leuk maar je weet dat 99 procent van de tijd op de bank zit met en veelal met geen perspectief op speelminuten. Zie cleonise. Dan kunnen ze beter ergens wel minuten maken.

• Rik304 heeft hierop gereageerd.

Fct89 Die 7e komt doorgaans ook niet op de bank maar speelt bij Jong.

Rik304 dat is toch ook wat ik zeg.die 7e heb je niet nodig.

Hier viel onlangs de naam van Strootman. Maar die blijft bij Genoa zoals ik al verwacht had.

Fct89 Die 7e kan prima meetrainen en dan z'n wedstrijden spelen bij de onder 21. Als hij dan gedurende het seizoen afdwingt dat hij op de bank komt en iemand anders afvalt is dat prima.

• Pol! heeft hierop gereageerd.

Rik304 Je krijgt in de loop van het seizoen ook te maken met schorsingen en blessures en hopelijk een dubbel programma. Aangezien je ook 5 keer per wedstrijd mag wisselen is een iets bredere selectie (24 of 25 man) dus helemaal niet zo erg.

Thai Tukker ik had het trouwens van iemand die volendam volgt. Die zei dat hij dat gehoord had. Maar het lastig in te schatten of het klopt. Daarom staat het bij geruchten.

Regeer geeft in een interview met 1Twente aan dat hij gehaald is voor het middenveld, en noemt dit ook zijn favoriete positie. Kan uit nood ook op rechtsback, zo geeft hij dan zelf ook wel weer aan. Dan doe ik zo maar de wilde aanname, dat we nog wel een extra rechtsback zullen zien.

Icethee En dat betekent ook dat met Sadilek (Kjolo), ... (Regeer), Vlap (Steijn) en eventuele aanvulling vanuit de academie het middenveld al aardig vorm krijgt.

Icethee als je bruggink zo hoort, dan komen er nog 2 vleugels en 1x middenvelder bij en dan hopen ze klaar te zijn.

Eiting toch aan het twijfelen? Hoop dat ie alsnog toehapt, zou het middenveld wel af maken met Regeer, Kjolo en Sadilek voor de controlerende posities.

Rik304
                        Maar toch op Sadilek na allemaal ideale schoonzonen. Ik mis een breekijzer.
                        Denk zelf dat er nog wel een ervaren middenvelder bijkomt

BroodRooster denk dat je naast Sadilek juist een voetballend type nodig hebt, die het spel verdeelt en meters maakt. Sadilek is de enkelbijter, de leider op het middenveld die voor op gaat in de strijd, aanvallend en verdedigend zeer aanwezig is. Alleen aan de bal is hij minder sterk, Eiting zou dat naar mijn mening prima kunnen aanvullen. Zullen ook meer spelers zijn die dat kunnen, maar zo'n type er naast vult elkaar uitstekend aan. Vlap en Steijn zijn ook niet de types die dat goed kunnen.