Vind Feyenoord maar een matige indruk maken.
Tussenstanden 24/25
Niet best voorlopig inderdaad. Maar wij maken helaas ook nog geen beste indruk. Ben wel benieuwd naar straks
Bij RKC (op bezoek in Eindhoven) staat Oskar Zawada in de spits. Volgens De Eretribune het achtste wereldwonder. Bij ons kon hij geen potten breken.
Ik zie trouwens in de stats 6 wissels. Had regeer hoofdblessure waardoor extra wissel ? Heb niet alles kunnen zien.
Leuke wedstrijd. Aantal hele mooie combinaties en een paar goede individuele acties. Aan het eind nog wat spanning toen NEC begon te drukken. Echt leuke pot.
Shostakovich ja regeer waa de zo geheette witte wissel.
Van de selectie van Utrecht wordt je ook niet echt vrolijk van. Ik dacht dat ze een betere selectie hadden staan. Maar als ik naar hun opstelling kijkt, wordt je daar ook niet echt vrolijk van. Taylor booth zit op de bank net als Ohio. De rest is echt middelmaat.
Twentefanrsd Utrecht heeft een vrij kleurloze selectie, niet echt een speler die iets extra heeft maar in de aanval en het middenveld is het allemaal prima, maar weinig bijzonder. Dat centrale duo gaat het wel lastig krijgen tegen een beetje redelijke aanvallers, dit PEC is echt waanzinnig slecht maar hebben toch ook voldoende mogelijkheden er door te lopen, ze kunnen er alleen niets van. Van den Berg spant daarin wel de kroon, wat die allemaal aan het doen is.
Icethee De enige speler die interessant is bij Utrecht is Booth. Maar de rest is echt middelmatig. Ben blij dat Twente geen interesse meer heeft in Davy van de berg. Die is echt slecht.
Twentefanrsd Zal sowieso ergens onderaan een lijstje hebben gestaan. Als de eerste 9 niet willen.. Dat idee.
Zo gauw de scouting meer op poten komt verwacht ik dat dat soort spelers compleet van de lijstjes verdwijnen.
Pohh, spannend nog. Met Vlap op het midden liep het stukken beter. Steijn ook heel goed ingevallen. Broertje Rots ook. Kuipers kan aan de bak.
Fenerbahce en Rangers ook uitgeschakeld. Kunnen we dus beide ook treffen in de Europa League.
Twentefanrsd Revanche op Fenerbahçe. Die zou ik graag thuis willen hebben.
Nou Ajax gaat ook lekker. 2-1 verliezen van NAC Zo zie je wat een slechte TD kan aanrichten. 2 jaar geleden nog niets aan de hand.
Je kunt gelijk spelen tegen sparta als je zo speelt en zoveel fysieke problemen binnen je selectie hebt. Durf rustig te zeggen dat Twente 1 van de frustrerende dingen in mijn weekend is. Problemen met de auto, elektra in huis, rekening krijgen waar je meermaals voor gebeld hebt en uiteindelijk alsnog moet betalen enzo enzo. Maar dan ga je van ellende met een biertje nac ajax kijken en dan word je toch een stukje vrolijker. Conclusie: is geen beter vermaak dan leed vermaak. Hahaha
Fct89 Ik had erom kunnen lachen als we zelf van Sparta hadden gewonnen. Nu vind ik het alsnog een kut weekend. Je wint uit van NEC, hartstikke knap vind ik. Om vervolgens thuis tegen Sparta gelijk te spelen, echt totaal onnodig. Gewoon 2 weggegooide punten, want dat Sparta kan er helemaal niks van eigenlijk hè. Ik heb ze vorig week tegen Almelo zien spelen, toen moesten ze zelf het spel maken. Slecht dat het was, niet te geloven. Met een complete selectie, waarin we Salah Eddine en Regeer niet op 3 verschillende posities hoeven te zetten win je hier gewoon makkelijk van.
JENS97 mag ook. Als je kunt uitdelen moet je ook kunne incasseren. Zag allerlei plaatjes met de eindstand van Twente en bij ajaxcieden met "twente gaat de eredivisie heet maken" vet sarcastisch natuurlijk. Die kregen ze stuk voor stuk in veelvoud terug na hun hoofd een kleine 24 uur later haha