Fct89 spelen nu tegen een promovendus met een transferwaarde van 8 miljoen, nog lager dan RKC. Laten we vooral niet te veel conclusies verbinden aan zo'n wedstrijd. En al helemaal op voorhand afschrijven, daar is nog nooit iemand beter van geworden en is vrij zinloos. Word een taaie pot, maar niets is onmogelijk met het vertrek van 3 belangrijke krachten daar.
FC Twente - RB Salzburg
Hun tegenstander is nog minder dan een Cambuur.
2-2 het is wel een pot waar veel gescoord word
Fct89 Die 2 centrale verdedigers van Red Bull zijn nog echt op elkaar ingespeeld.
Twentefanrsd dat wel het enige voordeel.
- Bijgewerkt
Hebben gewoon 3 steunpilaren verkocht, allen wel van iets ander niveau als Pröpper, met alle respect. Natuurlijk is Twente de underdog, maar of ze kansloos zijn weten we nu nog totaal niet, we hebben geen idee waar beide elftallen staan en dus heeft het weinig meerwaarde er iets over te zeggen. Salzburg heeft wederom een enorme jas uit gedaan en flink kwaliteit verkocht, die nieuwe gasten zijn nog enorm onervaren en totaal niet ingespeeld op elkaar. Laat ze er maar voor werken vandaag, alle beetjes helpen.
Fct89 snap ik, sowieso is Twente de underdog maar zou niet weten waar dit elftal staat. Uit een beetje fatsoenlijk doorkomen en thuis gaan stormen, die spelers zijn niet veel gewend want het publiek daar stelt niet zoveel voor. Net als het spel vandaag trouwens, vind ze nog niet mee vallen vandaag.
Ze geven wel veel kansen weg. Maar creëeren er ook erg veel. Het is nog last te bepalen. Want hun tegenstander van nu is erg matig.
Twentefanrsd vind ze wel een beetje spelen als AZ, om er maar een vergelijk aan te geven. Hoge backs die aanvallend meer kunnen dan verdedigend. Twijfelende centrale verdedigers, goed voetballend middenveld maar geen stofzuiger, snelle aanval die alles in de hoogste versnelling doen en een spits die gevaarlijk is en veel zelf creëert. Staan sowieso vrij hoog, maar zijn kwetsbaar in de omschakeling.
Icethee klopt. Vind het aanvallend wel sterk. Maar geven ook ontzettend veel weg. Hopelijk gaat die konate nog.
Ik ben erbij komende dinsdag
Individual Bastard Ik ook, maar dan op mijn laptop haha.
Haha ze zijn bij Red Bull vergeten om konate in te schrijven voor de wedstrijd van dinsdag. Hij staat bij de ueffa op de website niet als ingeschreven speler.
Twentefanrsd dat meen je? Lijkt me dan dat hij een transfer gaat maken, maar dat zou ongelooflijk veel schelen.
Icethee is lastig te zeggen. Gisteren kwam hij gewoon in actie. Of er moet een fout bij de ueffa op de website staan. Maar dat lijkt mij niet. Ajax vergat haller een paar jaar geleden ook in te schrijven. De supporters van Red Bull zijn wel pissig. Die zien hun geen kans meer maken nadat hun 4 spelers afwezig zijn.
Twentefanrsd joh ? Dat meen je?
Lees op dat forum van Salzburg dat ze het ook hebben over een B-lijst en dat Konate 'meespelende voetballer' is vanuit FC Liefering, hun 2de team. Maar dan wel weer opvallen dat Konate wél op de A-lijst stond, tijdens hun CL campagne.