Twentefanrsd dat meen je? Lijkt me dan dat hij een transfer gaat maken, maar dat zou ongelooflijk veel schelen.
FC Twente - RB Salzburg
Icethee is lastig te zeggen. Gisteren kwam hij gewoon in actie. Of er moet een fout bij de ueffa op de website staan. Maar dat lijkt mij niet. Ajax vergat haller een paar jaar geleden ook in te schrijven. De supporters van Red Bull zijn wel pissig. Die zien hun geen kans meer maken nadat hun 4 spelers afwezig zijn.
Twentefanrsd joh ? Dat meen je?
Lees op dat forum van Salzburg dat ze het ook hebben over een B-lijst en dat Konate 'meespelende voetballer' is vanuit FC Liefering, hun 2de team. Maar dan wel weer opvallen dat Konate wél op de A-lijst stond, tijdens hun CL campagne.
https://www.uefa.com/uefachampionsleague/match/2041688--salzburg-vs-twente/lineups/ hier heb je de link. Maar ik zie nergens een b lijst staan. Maar heb daar nog nooit iets over gelezen. Hij zal in Enschede wel mee kunnen doen. Want mogen voor die wedstrijd nog 1 speler inschrijven. Dat is ook voor twente. Bij de officiële elftal zie ik hem niet staan.
Twentefanrsd nog een opvallende is dat we kuster ingeschreven hebben, gaat sie dan ook definitief aanhaken. Maar konate staat we in die lijst echt niet tussen idd
Fct89 blijkbaar is er wel een b lijst. Maar alleen konate komt daarvoor niet in aanmerking omdat hij niet nationaal is opgeleid.https://www.psv.nl/media/artikel/spelerslijst-uefa-champions-league. Het is een speler die uit Ivoorkust komt. Maar blijf het maar een vreemd verhaal vinden.
Heb het even gegoogled, regels zijn wat verwarrend maar ga er van uit dat hij op die B-lijst komt. Als je na 2003 geboren bent (hij komt uit 2004) en je staat 2 jaar onder contract (dit word zijn 3de jaar) kom je in aanmerking voor de B-lijst. Op de A-lijst zijn wat regels over een max aantal spelers die voor een zuster-club hebben gespeeld, in het geval van Salzburg is dat dus FC Liefering. Konate komt dan perfect uit voor Salzburg om op de B-lijst te zetten, dus ga er maar van uit dat hij er 'gewoon' bij zit.
Icethee idd. De regels zijn erg verwarrend. Maar vind het wel vreemd dat hij niet bij de a lijst staat en bij psv lees ik alleen maar iets over nationale spelers. Die hebben het niet over een internationale speler. Kon voor de rest ook niks vinden. Al zie op de ueffa de b lijst ook staan. Maar daar staan geen spelers tussen.
Er is wel grote paniek bij de supporters van Red Bull. Ook al mag konate me doen of niet. Zijn ze absoluut niet te spreken over hun verdediging. Dedic schijnt ook erg uit vorm te zijn als ik het mag geloven. Er zijn er ook een aantal die Twente als favoriet wegzetten.
Twentefanrsd dat zijn we toch absoluut niet.
Twentefanrsd het is erg vaag allemaal in ieder geval, mede door die vele regels die de Uefa er aan opstelt. Ook nauwelijks iets van betrouwbare info te vinden ofzo. Ga er van uit dat Konate dan op de B-lijst staat, maar waarom nu wel en vorig jaar niet? Begrijp er niet veel van.
Fct89 ik vind twente ook niet de favoriet. Maar zie ze wel resultaat halen.
Icethee Kan je idd wel beter vanuit gaan dat hij mee doet. Misschien dat hij wel onder weg is naar een nieuwe club. Gloukh zat gisteren ook niet bij de selectie. Maar is wel ingeschreven.
https://www.uefa.com/nationalassociations/teams/50030--salzburg/squad/
Denk dat dit de complete lijst is.
Nationaal opgeleid heeft niks met nationaliteit te maken trouwens. Ki-Jana Hoever stond bij Liverpool ook op de B-lijst. Gewoon omdat hij een x-aantal jaar in de jeugdopleiding had gevoetbald en nog niet boven de 21 of 23 o.i.d. was.
Rikkert staan spelers tussen die weg zijn. Dit is de lijst van de competitie. Kijk maar naar de tussenstanden. Daar staan alleen competitie wedstrijden tussen van hun.
Weet niet of het klopt. Maar ik hoor van iemand dat die B lijst alleen actief is voor de groepsfase.
Ik snap er niks meer van, zie wel wie we tegenkomen dinsdag.