Twentefanrsd wijnaldum en blind ik vind het echt niks. Doe van der ven en dat heb ik vaker gezien, maar die js net als frimpong ook echt op de brommer als dis gast begint te sprinten tering jantje
EK 2024
Fct89 Komt die Weghorst erin scoort hij gelijk.
Twentefanrsd typische spitsen goal, al zou steijn precies dezelfde goal maken. Jongens die hyper allert in de 16 zijn. Steijn is daarom ook meer schaduw spits. Maar weghorst en steijn zou wel een leuke combi kunnen worden. Helemaal als die dezelfde verhouding krijgen als steijn en verheyd bij ado dat vond de gehele kkd geen fijne combi haha.
Dat Maatsen en Summerville er niet bij zitten is gewoon heel vreemd. Zirkzee is m.i. ook een klasse beter dan Brobbey.
Sadilek niet naar het Ek. Erg sneu voor hem. Heeft een fiets ongeluk gehad.
Ijdele hoop maar met al die blessures op het middenveld, steijn in oranje?
Fct89 kan dat nog dan? Tot wanneer mogen ze vervangers halen.
Twentefanrsd ja ze mogen bog vervangers oproepen. Maar er moest volgens koeman een medisch dossier opgestuurd worden. Dat was geen probleem. Hij ging er nog 1 oproepen.
Brobbey is waarschijnlijk geblesseerd wie zien jullìe als vervanger als er een spits bij moet komen
Vosterd misschien gewoon Steijn oproepen. Kan ook in de spits opduiken. Kan hij al effe wennen om met Weghorst te gaan spelen.
Rikkert Is volgensmij ook nog helemaal niet fit.
Misschien van wolfswinkel of zeg ik iets geks nu?
Ik hoop dat Nederland verliest
Mensen kunnen er wel om lachen maar deze wedstrijd heb je of brobbey of weghorst absoluut nodig niemand voorin houd de bal vast depay verliest elk duel. Riep ik direct al.
Koeman is ook niet geschikt als bondscoach. Echt, dit is gewoon nog slechter dan onder Frank de boer.
Hahaha maar sorry hoor schouten doet een hilgers, lekker sloapen. Kneus. Koeman is echt volstrekt ongeschikt..
Men zeikt over dat meevoetballen van weghorst. Hebben we vanavond gekeken? We begonnen pas met voetballen met hem in het veld, waarom ? omdat die een bal eens vast houd en in tegenstelling tot een hele reeks andere kneuzen ook z'n Luchtduels wint.
Fct89 Scheelt een hoop dat hij ook eens diepgaat. Memphis, Gakpo, Simons willen alles in de voet hebben. Zie dan eens onder de druk uit te komen.
Ook een gotspe dat Maatsen gewoon geen speeltijd krijgt. Als je voorin statische spelers hebt moet de bak er gewoon volle bak overheen. Bij Malen en Frimpong hoeft dat niet, bij Gakpo, Simons en Lang wel. Of Summerville mocht hij er volgend seizoen 50 intrappen in de Premier League en derhalve eindelijk beter geacht worden dan Bergwijn.