Icethee Summerville is speler van het seizoen in de Championship. Bergwijn heeft twee enorme titten en hobbelt wat over het veld bij Ajax. Voor mij is de keuze vrij simpel daar. Zelfde met Maatsen, moderne opkomende back die Dortmund echt een boost heeft gegeven. Kom je met de haast invalide Blind aankachelen. Dan spoor je niet.

Je kunt hier iets heel leuks van maken als je van het oude afstapt. Depay, Gakpo of Zirkzee als valse spits. Malen rechtsbuiten en Koopmeiners aanvallende mid voor de diepgang. Summerville of Simons linksbuiten waar dan weer Maatsen overheen komt. Controlerende duo op het middenveld heb je wat mooie opties voor. Centrale verdedigers zat. Rechtsback wordt het dan Dumfries of Geertruida, zou dan voor de laatste kiezen.

Verbruggen daar weer achter.

Heb je echt een prima combi van ervaring, technische vaardigheid, duelkracht, snelheid en scorend vermogen.

Rikkert Frimpong heb je ook nog als rechtsback, of eventueel rechtsbuiten zelfs. Op het eind werd het wat minder (lang seizoen), maar dat is ook wel een erg goede speler hoor.

Wat je zegt, je kunt er echt wel meer uit halen dan de namen die nu mee gaan. In alles ruikt het naar vriendjespolitiek, en eigenlijk is dat ook wat Koeman continu zegt: 'ik heb een verleden met hem', over Blind, Wijnaldum en Bergwijn. Met de juiste poppetjes, betere mix van spelers en wat meer talent (lees: frisse energie), had je best tot de outsiders gerekend kunnen worden, naast Italië en Spanje. Nu moet je ontzettend leunen op je verdediging en verder hopen, maar je hebt veel te weinig stootkracht en snelheid binnen deze groep. Ben geen Koeman fan en dat is er nu niet beter op geworden, hopelijk na het EK ook daar een frisse wind en nieuwe gezichten, net als in de selectie.

Icethee Frimpong kan niet verdedigen. Dat hebben ze bij Leverkusen opgelost door een driemans-verdediging achter hem te zetten of hem gewoon rechtsbuiten te zetten. Hem rechtsback in een 4-3-3 zetten is een recept voor tegengoals. Zou hem en Malen dus als rechtsbuiten gebruiken, Gakpo en Depay als spits, Simons, Summerville en evt. Lang als linksbuiten. Op links moet je dan een aanvallende back hebben die er overheen komt. Op rechts zou ik dat juist niet doen, omdat Frimpong en Malen juist veel diepgang hebben en je daar niet echt iemand overheen wilt laten komen.

8 dagen later

Lekker spelertje die Frimpong. Wijnaldum is echt dramatisch.

• Fct89 heeft hierop gereageerd.

Twentefanrsd wijnaldum en blind ik vind het echt niks. Doe van der ven en dat heb ik vaker gezien, maar die js net als frimpong ook echt op de brommer als dis gast begint te sprinten tering jantje

Twentefanrsd typische spitsen goal, al zou steijn precies dezelfde goal maken. Jongens die hyper allert in de 16 zijn. Steijn is daarom ook meer schaduw spits. Maar weghorst en steijn zou wel een leuke combi kunnen worden. Helemaal als die dezelfde verhouding krijgen als steijn en verheyd bij ado dat vond de gehele kkd geen fijne combi haha.

Dat Maatsen en Summerville er niet bij zitten is gewoon heel vreemd. Zirkzee is m.i. ook een klasse beter dan Brobbey.

Sadilek niet naar het Ek. Erg sneu voor hem. Heeft een fiets ongeluk gehad.

Ijdele hoop maar met al die blessures op het middenveld, steijn in oranje?

Twentefanrsd ja ze mogen bog vervangers oproepen. Maar er moest volgens koeman een medisch dossier opgestuurd worden. Dat was geen probleem. Hij ging er nog 1 oproepen.

Brobbey is waarschijnlijk geblesseerd wie zien jullìe als vervanger als er een spits bij moet komen

Vosterd misschien gewoon Steijn oproepen. Kan ook in de spits opduiken. Kan hij al effe wennen om met Weghorst te gaan spelen.

Misschien van wolfswinkel of zeg ik iets geks nu?

7 dagen later
              6 dagen later

Mensen kunnen er wel om lachen maar deze wedstrijd heb je of brobbey of weghorst absoluut nodig niemand voorin houd de bal vast depay verliest elk duel. Riep ik direct al.