Shostakovich Ben het daar mee eens. Heb vorig seizoen genoeg wedstrijden van ze gezien. Vond Kramer altijd een bron van onrust achterin.
Selectie 2024/2025
- Bijgewerkt
Informeren naar spelers lijkt me logisch, naast Kramer zullen er nog 30 anderen naar zijn geïnformeerd. Je kan wel spelers scouten en bekijken, maar als die op voorhand al onhaalbaar zijn of niet naar je club willen is het verspilde tijd, moeite & centjes.
Wat van Rooij betreft, ben niet ontevreden over hem. Wel een aardige back, prima aan de bal en ook wel gif in zijn spel. Defensief wel oké, volgens mij. Zie persoonlijk liever Zeefuik van Herta komen, hij is meer wat je in deze selectie nodig hebt naar mijn mening: groot fysiek, defensief erg sterk en een goede kopper. Aan de bal iets minder waarschijnlijk, maar goede voetballers heb je in overvloed.
Volgend jaar transfervrij Ebuehi er bij die staat te popelen om hier te tekenen, heb je ook nog een sierlijke back die sterk aan de bal, veel lengte heeft en aanvallend sterk is. Ja, erg blessuregevoelig maar tegen die tijd transfervrij, speler wil graag en je hebt dan 2 rechtsback die heel verschillend zijn, kun je rouleren tot je een ons weegt en je haalt veel belasting van die 2 af. Zeefuik lijkt me contract technisch gezien ook goedkoper als van Rooij overigens, en in potentie ook de betere rechtsback.
Fct89 ja vind zeefuik een prima optie. Maar van Rooij zou ik ook geen ramp vinden.
Twentefanrsd zo sta ik er ook in, van Rooij is in ieder geval wel een upgrade. Wel liever Zeefuik omdat hij wat meer brengt wat je nodig hebt, maar zou niet klagen als het van Rooij word.
Lees nu ook dat Touba zelf graag naar Twente wil maar dat zijn club vooralsnog te hoog in de boom zit. Met wat geduld en alle partijen die wat mee geven zou het wel rond komen denk ik, zo gaat dat althans in de meeste gevallen. Dat lijkt me een serieus goede speler, op den duur als speler misschien wel een upgrade tov Propper.
Vind van rooij een prima optie, zeefuik ook een goede optie. Vind alles prima op centraal als het maar niet Joris Kramer is… Ahmed Touba ken ik niet iemand daar meer over te vertellen?
Van Rooy kan ik wel mee leven. Is bovendien fit en hoeft niet eerst opgetraind te worden. Zit ook in een leeftijdcatagorie waarbij flinke groei nog mogelijk is. Zeefuik heb ik na Groningen niet meer gevolgd maar ik zie dat hij al 2 jaar erg weinig heeft gespeeld dus daar kunnen we weer maanden op wachten tot hij fit, wedstrijd fit en wat nog meer is. Zeefuik zal wel goedkoper zijn dus die zal het dan wel worden Arnold kennende.
Gijsboers touba speelde twee jaar geleden prima bij RKC.. PSV en Feyenoord hebben hebben toen ook naar hem gekeken maar hij besloot om naar het buitenland te gaan. Daar heeft hij in het eerste jaar goed gedaan. Afgelopen jaar naar een andere club gegaan. Ik dacht Parma. Daar niet veel gespeeld. Overigens weet ik niet of Feyenoord en PSV heel serieus waren en of hij voor een reserverol zou worden gehaald. Persoonlijk vond ik hem bij RKC goed opbouwen, wat we erg missen na het vertrek van Pröpper. Bovendien kan hij er best stevig inkomen zonder dat dit vele kaarten oplevert. Je weet nooit of hij is door ontwikkeld maar anders een aardige optie lijkt me
Icethee halen die Touba! Wat een verrijking tov van Horenbeeck
Arnautovic in welk vak zat jij dinsdag?
Arnautovic Je bent nogal snel een verrijking t.o.v. Van Hoorenbeeck.
Individual Bastard
Nou dat klinkt goed! Het zal wel beter zijn als Kramer
Er is dus voorlopig geen interesse in Kramer aldus ten Voorde. Van Rooij staat wel hoog op het lijstje en sampsted gaat zeer waarschijnlijk naar Birmingham City.
Twentefanrsd Klein menneke die Van Rooij, maar heeft volgens mij een beste ontwikkeling doorgemaakt toch?
Cenk moet weg bij Valencia.....
Twentefanrsd onze Spaanse vriend al een bericht verstuurd?
Icethee Haha nee. Zal wat zijn als het nog klopt ook.