Informeren naar spelers lijkt me logisch, naast Kramer zullen er nog 30 anderen naar zijn geïnformeerd. Je kan wel spelers scouten en bekijken, maar als die op voorhand al onhaalbaar zijn of niet naar je club willen is het verspilde tijd, moeite & centjes.
Wat van Rooij betreft, ben niet ontevreden over hem. Wel een aardige back, prima aan de bal en ook wel gif in zijn spel. Defensief wel oké, volgens mij. Zie persoonlijk liever Zeefuik van Herta komen, hij is meer wat je in deze selectie nodig hebt naar mijn mening: groot fysiek, defensief erg sterk en een goede kopper. Aan de bal iets minder waarschijnlijk, maar goede voetballers heb je in overvloed.
Volgend jaar transfervrij Ebuehi er bij die staat te popelen om hier te tekenen, heb je ook nog een sierlijke back die sterk aan de bal, veel lengte heeft en aanvallend sterk is. Ja, erg blessuregevoelig maar tegen die tijd transfervrij, speler wil graag en je hebt dan 2 rechtsback die heel verschillend zijn, kun je rouleren tot je een ons weegt en je haalt veel belasting van die 2 af. Zeefuik lijkt me contract technisch gezien ook goedkoper als van Rooij overigens, en in potentie ook de betere rechtsback.