Thai Tukker 1 In de huidige fase is de breedte al ingevuld inderdaad en zoek je juist 2 basisspelers. Vorig seizoen was dat niet, daarbij kon een nieuwe linksbuiten helaas niet uit.
Of die jongens goed genoeg zijn om in de CL mee te doen kun je net als bij onze andere 22 spelers over twisten. Ze hebben vorig seizoen wel hun bijdrage gehad. Die valt ook nog in centen uit te drukken.
Daarmee waren het niet mijn favoriete opties. Had me die Pellistri maar gedaan bijv, heb je gewoon een vaste linksbuiten. Of v. Bommel, Manhoef of 1 van de andere kandidaten die de revue passeerden. Niemand wilde, je komt bij de bodem van je lijst uit en haalt v. Bergen. Die haalt vervolgens bij een aantal wedstrijden de druk van de ketel door heel hard weg te rennen met de bal en draagt zo bij.
Er zijn zat betere verdedigers dan v. Hoorenbeeck die je in de basis kunt pleuren, maar voor 4 ton nee. Hij kwam wel verdomde handig van pas als we met de rug tegen de muur stonden en er ballen weggekopt moesten worden. Je kunt hem ook niet halen, dan mag Max Bruns met z'n 1,85 dat doen. Ben blij dat v. Hoorenbeeck daar stond, die won gewoon meer kopduels, aan het voetballen kwam je in die periodes toch al niet meer.
Eiting is er meerdere malen ingekomen om in de passing nog wat te doen, heeft in 800 minuten 3 assists geleverd, loopt 1 op 3 wat dat betreft. Je kunt hem ook niet halen. Kun je Besselink in laten vallen om de beslissende pass te verzorgen. Of Benjamin Nagel ofzo.
Interesseert me verder niet of er op die jongens doorgeselecteerd wordt, maar ze hebben wel waarde voor hun geld geleverd. Daarbij staat Eiting Besselink ook helemaal niet in de weg omdat dat andere types zijn.
Koop al die jongens niet en je kunt met je besparing een halve Manhoef kopen.