Fct89 Hoe het tegen Salzburg gaat zullen we zien. Maar je kunt een td niet aanrekenen dat
-v. Bommel niet wil komen vanwege ons trainingscomplex
-Pellistri voor Spanje kiest
-we geen geld hebben voor Sahraoui, Manhoef en een aantal andere spelers
-we geen geld hebben voor een back-up centrale verdediger die zo mee kan in de basis
-Brenet zich als een randdebiel gedraagt en we daardoor inleveren op rechtsback
-Sadilek zich als een randdebiel gedraagt en zichzelf van een klif afrijdt.
-De optie in het contract van Pröpper gelicht wordt, waardoor we net nu nog een belangrijke speler missen na Brenet en Sadilek
Je kunt het met de aankopen oneens zijn, maar er zijn voldoende valide redenen waarom die jongens gehaald zijn:
-Regeer kostte een fooi, groot talent voor het middenveld. Moet ineens rechtsback wegens wegvallen Brenet
-Eiting kostte een fooi, was gehaald als spelmaker naast een defensieve mid
-v. Hoorenbeeck kostte een jodenfooi, gehaald omdat er nog een wat oudere verdediger bij moest en we geen cent te makken hadden.
-v. Bergen kostte een fooi, gehaald omdat er een buitenspeler of 6/7 niet wilde, niet wilde verlengen of gewoon onbetaalbaar was.
Dus erger ik me aan het gemekker. Je kunt klagen dat we misschien niet goed genoeg zijn om Salzburg te verslaan, maar dan leef je wat mij betreft buiten de realiteit. We hebben voor 2 rijksdaalders een bos uien en een zak aardappelen een hele zooi spelers gehaald, waar ook aankopen bij zaten die ik liever niet zag. Maar meer krijg je ook gewoon niet voor 2 rijksdaalders een bos uien en een zak aardappelen. Ondertussen halen we voor de derde keer op rij Europees, kunnen we het stadion renoveren, een trainingscomplex neerzetten en de schuldenlast enorm verlagen. Dat we dan Salzburg misschien niet verslaan, dat is meer clubs overkomen de laatste seizoenen.
Pomp dat geld dat nu in schuldsanering, stadion en Diekman is gegaan in het spelersbudget van Bruggink+Streuer en er lopen hier heel andere spelers. Is een bedrag van ca. 25 miljoen.
Heb je elders een probleem.