Individual Bastard @IB Ik heb al meerdere keren aangegeven dat we nu de rekening gepresenteerd van de slechte transfers van het afgelopen jaar. Dus nee, van Hoorenbeeck had eigenlijk niet moeten komen. Maar dat geldt ook voor Eiting. Ik heb vorig jaar hier flink geaggeerd tegen de komst van Eiting omdat die naar mijn mening niet geschikt was voor de postie waarvoor hij gehaald werd namelijk als opvolger van Zerrouki. Ik heb ook aangegeven wat ik vond dat er wel moest komen namelijk een fysiek sterke middenvelder omdat het allemaal te licht en te klein was. Ik werd afgebrand. Uitermate cynisch is het dus wel dat de mensen die er verstand van moeten hebben (onze TD) een jaar na dato er achterkomen dat dit dus precies is wat we op dit moment nodig hebben. Ik ben maar een amateur maar Bruggink krijgt een fors salaris om dit in te veel beter in te schatten. Ook het halen van 2 middenvelders, en vervolgens 1000 schietgebedjes doen, die backs moeten worden is zeer twijfelachtig beleid. Haal gewoon backs. Het financiele aspect wordt terecht vaak aangehaald. Maar juist dan moet je voltreffers scoren en 6 spelers die niet eens in de buurt van de basis komen is veel te veel. Maar onverwachts komt het voor mij niet. Iemand voor de TV camera weghalen en zonder enige relevante ervaring als scout of qua leidinggeven Directeur maken is Bruggenwirth 2.0. Ik mopper flink op dit moment omdat ik mij heel erg veel zorgen maak over de ontwikkelingen op spelersgebied bij Twente. En ik kan alleen maar hopen dat ik het helemaal verkeerd heb.