Van Aanholt linksback zou ideaal zijn. Ik verwacht niet dat ze centraal gaan kopen als Hilgers vertrekt, maar wie weet. Flamingo speelt op het moment als defensieve mid trouwens, wat ie wel goed doet. Was er als centrale verdediger bij Vitesse niet zo weg van. Voor rechtsback zou ik buiten Sambo zo niemand weten. Misschien Regeer, maar ik gok dat hij steeds meer speeltijd op het middenveld gaat krijgen.
Ik verwacht dat als Sadilek en Steijn vertrekken het geld voor Kitolano niet zo'n probleem is, de vraag is of het echt nodig is. Als je v. Aanholt aantrekt heb je je linksback en kan Salah-Eddine vaker op het middenveld.
Ik vraag me ook af wat het plan met v. Bergen is. Ik zie hem in de oefenwedstrijd van laatst tegen Bochum weer hele aardige dingen doen, maar die laatste stap naar rendement moet wel gezet worden wil hij echt serieus speeltijd op gaan eisen. Denk dat het er nog wel in zit eerlijk gezegd, maar zoiets kan een tijdje duren.
Ik zou daar wel gewoon 3 buitenspelers bij willen. Driouech zou prima zijn, kan op beide flanken goed uit de voeten, technisch, snel, gewoon prima. Tewelde en dat soort spelers heb ik wat minder een beeld bij, behalve van youtube filmpjes. Ik kan me ook nog vaag herinneren dat Speksnijder van Ajax aan ons gelinked werd. Meer een type Berghuis is dat, al is het natuurlijk de vraag of hij het ook zo ver schopt.