Opstelling na de winterstop
Poe landkroon speelt een ijzersterke eerste helft. Oosting en complete staf zijn er en zien een goede pot van onze kant. Wel wat schoonheidsfoutjes aan onze kant waardoor hun gevaarlijk worden. Maar we zijn veel feller in de duels. Geven niet zoveel weg. Yegoian speelt eigenlijk een goede pot. Besselink ook. Maar landkroon speelt echt een puike partij zowel opbouwend als defensief.
Ze spelen veel de lange bal. Zetten heel goed druk onder de 21. Marhoum is heel sterk in de lucht goede kansen gecreëerd door mats en sleutelpass van sybrandy. Feyenoord heeft meer bal bezit maar word veder op alle facetten afgedroogd 4-0
2e helft hebben ze wel meer weg gegeven aan kansen en spelen ze zelf de mogelijkheden niet goed uit. Wel een leuk ene vermakelijk potje gezien van onder de 21.
Oh shit ik zie nu pas dat ik dit ik het totaaal verkeerde topic plaatste haha. Wat dom.
Icethee Landkroon idd erg sterk, zeker met in het achterhoofd dat hij net terug is van een blessure en hij lang niet meer centraal achterin heeft gespeeld. Yegoian speelde echt goed, zat overal tussen. Besselink onzichtbaar sterk, zoals een goede 6 betaamt. Rots ook goed en gefocust. Marhoum hield alle lange ballen goed vast, en scoorde 2 keer. Lasse Wehmeyer ook goed trouwens. Verder speelde iedereen prima.
Icethee wat plasterke inderdaad zegt, sluit ik me helemaal bij aan. Ik kan ook geen tegenvaller noemen vandaag. Allemaal voeldoende marhoum was de sleutel tot succes vandaag aangezien de lange bal de tactiek waa deed hij dit geweldig. Yegoian blijf ik echt een heerlijke speler om naar te kijken. Mats is en blijft zo comfortabel aan de bal. Vond hem in de eerste helft ook in de 1 op 1 verdedigen wel gegroeid. 2e helft kon ik dat eigenlijk niet meer zien stond letterlijk aan de andere kant van het veld
Goede pot van Regeer voor Jong Oranje. Speelde als vooruitgeschoven middenvelder. De eerste helft betrokken bij een goal en zelf ook een aantal goede kansen gehad.
Rikkert speelde echt goed die wedstrijd, inderdaad als vooruit geschoven middenvelder. Zijn veelzijdigheid is wel meteen een 'probleem', al denk ik dat hij uiteindelijk op het middenveld de meeste waarde zal hebben. Zal hem na het ontbinden van Brenet wel vaker op rechtsback willen zien, vind Sampsted toch te weinig flair hebben. Al zou je er ook voor kunnen kiezen om de uitwedstrijden met Sampsted te spelen, zeker tegen AZ en Ajax, en thuis met Regeer. Dan zul je aan de bal gelaten worden en zijn de ruimtes kleiner, dat ligt Regeer beter als Sampsted. Sportief gezien wel fijn dat je die 2 nog achter de hand hebt, beide hebben wel bepaalde kwaliteiten. Regeer vind ik echt een groot talent en nu al een prima speler, dat is echt een top aankoop.
Van Bergen gescoord vandaag. Weet niet of ik hem meteen op zou stellen, maar heb wel het gevoel dat zijn ontwikkeling stukje bij beetje zichtbaar begint te worden. Tegen PSV niet gescoord uit een verder goede counter. Tegen Bochum een paar keer simpel langs z'n man geflitst. Tegen Ajax een goede invalbeurt.
Het lijkt een beetje op de Rots van begin dit seizoen m.i. Hij is ouder natuurlijk, maar dat zegt niet dat hij niet eenzelfde ontwikkeling door kan maken. Heel benieuwd naar.
Als je echtgenoot of partner je bedriegt, raad ik je sterk aan om een slimme, ervaren en gecertificeerde professionele hacker in te huren. Ik zag zijn informatie in een reviewpost van een admin, dus nam ik contact met hem op. Sindsdien ben ik gelukkiger. Hij hielp me ook al het geld terug te krijgen dat ik verloor aan lotto- en cryptocurrency-investeringen en met immigratiedocumenten.
Hij hielp me met verschillende deals en ik weet zeker dat hij jou ook kan helpen. Hij is echt een genie in wat hij doet. Het was de prijs waard.
Je kunt hem e-mailen:
Hij doet een reeks hacking klussen met volledige zekerheid en 100% succes, variërend van wachtwoord herstel, surveillance en persoonlijke onderzoeksdiensten, credit score upgrade en het opschonen van negatieve vermeldingen en criminele achtergronden, hij helpt ook bij het vangen van vreemdgaande echtgenoot, en helpt bij het krijgen van onbeperkte en onmerkbare toegang tot uw partner / echtgenoot, GPS-tracking, Facebook-account, e-mail, Whatsapp, tekstberichten, telefoongesprekken, controleer icloud, verandering school scores, universitaire cijfers hack, Facebook Hacking trucs.
(Ik heb beloofd deze aanbeveling te doen omdat hij mij heeft geholpen).Schrijf alsjeblieft goede opmerkingen over hem nadat hij je heeft geholpen. Ik wens je het allerbeste.