Twentefanrsd klopt. Feyenoord denkt er te makkelijk over die gaan ook nog wel punten verspelen. Az verspeelt punten. Maar moet nog wel 5 miuten spelen. Morgen em volgende week winnen en je kunt als nummer 2 de interland break in. Maar ik erger me dood aan die supporters. Overal over zeiken. Maar hartman had voor de strafschop en de rode kaart(die overdreven was) al moeten douchen met rood. Maar daar hoor je niemand over en ga je ze niet over horen. Die hoor ke alleen zeiken als het in hun nadeel beslecht word. Totaal blind voor wat ze mee krijgen.
Eredivisie tussenstanden topic
Fct89 het zou typisch Twente zijn om nu morgen punten te verspelen.
Thai Tukker klopt thai. Al denk ik van niet dat dit morgen gebeurt. Puur omdat oosting toch een soort trend breuk doet. Kijk de selectie van jans en hoe we onze uitwedstrijden in gingen vervolgens Hebben kwaliteit ingeleverd eb we doen het vooralsnog ook kwa veldspel beter. Oosting heeft met de belemagerijkste spelers ook nog om tafel gezeten wat te doen bij elke stand em senario. Als de spelers se kop erbij houden en de beentjes op de grond. Win je morgen. Grappig ook dat artikel van jans over ons. Je proeft gewoon een sneer en lichtelijk rancune. Maar dat kam aan mij liggen. Heb nu al 2 artikelen gelezen. Zit wel wat frustratie bij. Ook het feit dat hij verbaast was over een aantal spelers. Vond ik opmerkelijk. Hij naaide daan als voorbeeld maar was duidelijk niet de enige waar hij verbaast over was. Vond ik best opmerkelijk.
Fortuna ook lekker bezig.
Nou nec trekt die 1-2 over de streep. Veel respect voor al sie uit supporters trouwens. Kolere lange reis voor 5 minuten en stug die kant op. Chapeau. Straks hopen dst rkc nog ff een 3-3 kan prikken.
Ook al speelt twente niet echt super. Moet de 3e plek toch wel haalbaar zijn. Az speelt echt dramatisch en vind ajax nou ook niet bepaald goed.
Twentefanrsd Heb het gevoel dat Twente de beste opstelling nog moet vinden, maar dat geldt ook voor Ajax.
Dat az word ook lekker weggespeeld. Dus 3e de winterstop ingaan. Ik benieuwd wat mensen nu de eerste 16 wedstrijden aan cijfer geven. Ik geef het een 7,5. Het had hoger geweest als je vandaag gewonnen had. Maar ze doen het gewoon prima met mindere middelen dan de rest rondom ons.
Twentefanrsd eens een 7.5
Twentefanrsd De selectie zit vrij goed in elkaar, brede selectie met veel wisselmogelijkheden. Oosting haalt daar ook wel het meeste uit denk ik. Spelers gaan vooruit ook. Taha vind ik wat van Berghuis weg hebben in z'n speelstijl, bij heel veel gevaar betrokken. Verder verrast Steijn me qua doelpuntenmoyenne, v. Wolfswinkel ook.
Amusementswaarde is ook vaak goed, al zou er op het middenveld wat mij betreft voor wat meer voetbal gekozen mogen worden.
Rik304 de wedstrijden van twente zijn voor de neutrale toeschouwer idd dit seizoen niet saai. Eerst achter komen en dan met zijn allen vol op de aanval. Al zou het voor ons als supporters ook wel eens lekker zijn een wedstrijd waar we lekker naar achter kunnen leunen.
Twentefanrsd We hebben het tegenovergestelde probleem van vorig seizoen. Toen waren we verdedigend heel solide omdat we uitstekend druk wisten te zetten waardoor spelers als Smal en Pröpper verdedigend ontlast werden. Nu hebben we er na 16 wedstrijden al 9 meer in liggen dan vorig seizoen maar zijn we verdedigend niet stabiel en dat heeft m.i. te maken met een gebrek aan snelheid in de as. Bij de 2 opvolgende kansen in de eerste helft zie je 2x zowel Steijn als Sadilek te laat komen. Tegen NEC gaat bij de 2e en 3e goal van NEC ook wat mis bij het druk zetten van Steijn en dat is een beeld dat je bij beide spelers gedurende het seizoen ziet. Dat wordt gecompenseerd door overtredingen.
Ik denk dat we met Taha en Ünuvar nog creatiever worden, maar dat een injectie van snelheid in het team ook gewoon nodig is. Regeer zou als een van de snellere spelers altijd moeten spelen. Hetzij als back, hetzij als middenvelder. Verder moet je deze winter eigenlijk eens kijken naar een linksback. Onze huidige manier van spelen ligt Smal een stuk minder, waardoor hij aanvallend minder bijdraagt. Verdedigend is hij altijd kwetsbaar geweest, dus daar valt winst te pakken voor ons.
Pol! denk dat het huidige niveau van Smal, meer zijn niveau is dan afgelopen seizoen. Toen viel alles goed en had hij prachtige statistieken, in een elftal waar hij heel goed tot zijn recht kwam. Nu word er vooral defensief meer van hem gevraagd, en dan haakt hij toch gauw af. Geen slechte linksback hoor, begrijp me niet verkeerd, maar heb ook niet de indruk dat er nog heel veel meer in het vat zit dan dat hij nu laat zien, al zal er nog wel ietsje bij komen. Prima back voor niveau Twente, maar vrees dat hij in het buitenland compleet overlopen word. Vind het ook wel wat zeggen dat er na zo'n seizoen als de vorige weinig tot geen interesse van andere clubs was.
Icethee Smal is buiten dat hij geblesseerd is geweest, gewoon ook het slachtoffer van het idiote opstellen van Vlap op linksbuiten. Hij staat er helemaal alleen voor aan die linkerkant. Vlap staat overal op het veld behalve in de zone waar hij moet staan. Zag hem zelfs bij de rechterzijlijn staan tegen Sparta. Complete waanzin. En Misidjan, hoe beperkt ook, was een verdedigend wonder vergeleken met Vlap die tegen Sparta wederom ieder verdedigende duel verloor. Overigens mocht er belangstelling voor Smal komen kijken of we er nog een paar Euro aan kunnen verdienen . Met Regeer hebben we een goede speler en Mats Rots en van Hoorenbeeck kunnen als back-up dienen.
Thai Tukker thai dit is wel het slapstse excuus dat ik ooit gehoord heb. Smal weet niet hoe sie moet verdedigen omdat vlap op het veld staat? Smal staat veelbte hoog kiest slecht positie en heeft niet de snelheid om dit te compenseren. Zerrouki en sadilek compenseerde dit gebrek aan defensieve inzicht niet misidjan. Zerrouki koos zo goed positie dat hij niet vaak voorbij gelopen werd. Dit middenveld mist snelheid om zulke dingen te compenseren. Nee je kunt vlap wel wat aanrekenen maar niet absoluut niet geheel bij vlap in de schoenen schuiven.
Fct89 Thai heeft denk ik wel degelijk een punt, al is natuurlijk niet alles de schuld van Vlap. De wisselwerking tussen Smal en Vlap klikt voor geen meter, ze vullen en voelen elkaar totaal niet aan. Zijn de zelfde type spelers aan de bal, wat sloom maar graag de combinaties zoekend. Defensief word je omver geblazen omdat over de gehele linkerflank nauwelijks snelheid is, Vlap is vaak weg omdat hij aan het zwerven is en Smal kan absoluut geen extra man dekken, heeft het 1 op 1 al lastig met zijn eigen mannetje. Smal kan hierdoor niet in zijn kracht komen, omdat er geen snelheid aan zijn flank staat en het wel voorspelbaarder word om op te komen, wat hij graag doet en waar zijn kracht ligt. Misidjan was geen topper inderdaad, maar die vulde de zwakke kanten van Smal erg goed aan en andersom net zo, maar Vlap en Smal hebben beide juist dezelfde zwakke punten waardoor je wat vast loopt in je aanval, en defensief te kort komt. Voor Smal zou een type als Unuvar of van Bergen een goede uitkomst zijn, omdat zij wel kwaliteiten die Smal kunnen aanvullen. Unuvar is duidelijk de beste linksbuiten in de selectie vind ik, maar zijn fitheid is een probleem en blijft 'maar' een leenspeler. Van Bergen heeft de snelheid die Smal nodig heeft, maar bepaald niet de dribbel. Beste oplossing zou zijn om een type speler als Driouech te halen, alleen kost dat veel geld en kun je je afvragen of die noodzaak van extra geld besteden in de winter echt nodig is, aangezien Smal ook zal vertrekken over een half jaar en je dan sowieso een nieuwe linksback nodig hebt, met wellicht totaal andere kwaliteiten dan Smal en in de zomer doorselecteren makkelijker en goedkoper is.