Icethee Thai Tukker 0-1 tegen de zwakste broeder van de eredivisie, het is nog geen eens onverdiend ook. Met de week meer onbegrijpelijk waarom Jans deze keuze gemaakt heeft, zou Frans dan echt zo behoorlijk betalen? Wat een slappe hap zeg, vreselijk zo'n futloos elftal.
Fct89 Icethee 0-2 verliezen in eigenhuis tegen Almere is met hun salaris huishouding echt schandalig en hoeveel er elk jaar gehaald word aan spelers.
Shostakovich Toch wel een beetje jaloers op AZ en hebben ook weer gewonnen vandaag met grote cijfers. Een betere selectie, vooral in de aanval. Die gaan langer meedoen om de bovenste plekken dan wij denk ik.
Fct89 Shostakovich az heeft al jaren betere spelers dan wij. Maar de verschillen op de ranglijst zijn zeer klein geworden. Laat pavlidis eens een mindere periode krijgen die scoort 80 procent van alle goals. Haal die eens weg en het word ook met hun spelers moeilijker scoren. Wij kunnen ook niet mee met hun kwa transfersommen Europese gelden en salarissen. Maar az heeft elk jaar een langere periode waarin ze echt weg zakken. Doen ze elk jaar. Az is ondanks die betere spelers een structurele concurrent geworden voor de plekken bovenin. Zie dus niet zo waar je nu precies jaloers op bent. Hun veld spel is beter en ze score makkelijker. Ze zijn daar structureel afhankelijk van 1 of 2 spelers. Wij hebben minder materiaal en moeten het van het collectief hebben daardoor. Voordeel is voor ons dat als onze spelers 100% geven hoeven we niet groots te voetballen op resultaten te pakken omdat de mindset anders is. Bij az als die 2 belangrijkste spelers in een mindere periode komen zaken ze behoorlijk weg omdat ze veel meer dan wij afhankelijk zijn van een paar. Wij moeten het anders doen. Maar het aan het einde van d'r rit hoeft anders niet te betekenen dat je minder bent dus jaloers is in mijn optiek niet nodig.
Plasperke Geweldig gedaan door Jans. 2 maandjes lang kaptein zijn van een zinkend schip, en dan ontslagen worden en anderhalf seizoen loon meekrijgen. Daarmee koopt hij een paar appartementen en zijn kleinkinderen zijn ook binnen voordat ze kunnen hoofdrekenen
Twentefanrsd Gaat lekker met ajax. Staan lekker 16e. Ik denk dat psv weinig punten gaat verspelen. Winnen toch elke wedstrijd wel weer zonder moeite ook de lastige uitwedstrijd tegen sparta.
Thai Tukker Twentefanrsd Hetzelfde geldt voor Feyenoord. Ook heel rustig en stabiel. Ben benieuwd hoe lang AZ en Twente de race kunnen volhouden. Over 2 weken Almelo oprollen en dan de topper tegen Feyenoord. Kan me er nu al op verheugen.
Thai Tukker Je zal maar miljoenen voor Forbs hebben betaald die werkelijk helemaal niets kan. Iedere balaanname is slecht. Heeft hij de bal dan een keer onder controle dan heeft hij totaal geen overzicht. Wat een grap op voetbalschoenen is dat. dan mogen we echt niet mopperen met Daan Rots.
Twentefanrsd Morgen zijn de 3 punten cruciaal. Je kan op de 2e plek staan. En met volgende week feyenoord-az kan je wat voorsprong nemen.
Fct89 Twentefanrsd klopt. Feyenoord denkt er te makkelijk over die gaan ook nog wel punten verspelen. Az verspeelt punten. Maar moet nog wel 5 miuten spelen. Morgen em volgende week winnen en je kunt als nummer 2 de interland break in. Maar ik erger me dood aan die supporters. Overal over zeiken. Maar hartman had voor de strafschop en de rode kaart(die overdreven was) al moeten douchen met rood. Maar daar hoor je niemand over en ga je ze niet over horen. Die hoor ke alleen zeiken als het in hun nadeel beslecht word. Totaal blind voor wat ze mee krijgen.
Fct89 Thai Tukker klopt thai. Al denk ik van niet dat dit morgen gebeurt. Puur omdat oosting toch een soort trend breuk doet. Kijk de selectie van jans en hoe we onze uitwedstrijden in gingen vervolgens Hebben kwaliteit ingeleverd eb we doen het vooralsnog ook kwa veldspel beter. Oosting heeft met de belemagerijkste spelers ook nog om tafel gezeten wat te doen bij elke stand em senario. Als de spelers se kop erbij houden en de beentjes op de grond. Win je morgen. Grappig ook dat artikel van jans over ons. Je proeft gewoon een sneer en lichtelijk rancune. Maar dat kam aan mij liggen. Heb nu al 2 artikelen gelezen. Zit wel wat frustratie bij. Ook het feit dat hij verbaast was over een aantal spelers. Vond ik opmerkelijk. Hij naaide daan als voorbeeld maar was duidelijk niet de enige waar hij verbaast over was. Vond ik best opmerkelijk.
Fct89 Pol! die lieten zien waarom ik heracles sowieso vanaf moment 1 al een degradatie kandidaat bestempeld heb. Zelfs Almere ontwikkeld zich als team. Heracles doet dat niet. Vertrouwen is broos en ze zijn volstrekt afhankelijk van hansson. Iets wat ook weinig perspectief bied.
Fct89 Nou nec trekt die 1-2 over de streep. Veel respect voor al sie uit supporters trouwens. Kolere lange reis voor 5 minuten en stug die kant op. Chapeau. Straks hopen dst rkc nog ff een 3-3 kan prikken.