Feyenoord heeft een ijzersterk elftal, die gaan weer vol voor het kampioenschap. Echt een goed team, maar meer ga ik ze niet ophemelen. Als trainer (Jans) ga je toch niet in zo'n wespennest als Utrecht stappen zeg. Waardeloos elftal, geen enkele pit en mega slecht ingekocht, kun je totaal niet je stempel op drukken. Bovendien zijn die supporters waardeloos, alle wissels worden uitgefloten en uitgejoeld, worden totaal afgemaakt door eigen publiek. Straks die TD weg, zal morgen wel gebeuren, en dan zit je daar als trainer. Valt geen eer aan te behalen als trainer.

Icethee Feyenoord heeft ook in de breedte en sterke selectie net zoals PSV. Ajax is wel heel erg KWW. Wij zouden ons moeten kunnen meten met AZ die wel heel veel verloren hebben, maar het gebrek aan breedte in de selectie is zorgelijk.

• JENS97 heeft hierop gereageerd.

Icethee zou vreemd zijn als ze dar niet doen. Maar ze hebben toch al 4 verlies punten. Ze hebben ook nog niet echt tegenstand gehad in de eredivisie.

Dat ajax word gewoon effe weggespeeld de eerste 8 min door fortuna.

Thai Tukker Eens Thai, Utrecht is echt een puinhoop. Wat een kut publiek man, dat heb ik bij ons nog nooit meegemaakt. Ook al kan vd Hoorn er niks van, die ga je toch niet bij elk contactmoment uitfluiten?

• Fct89 heeft hierop gereageerd.

JENS97 het feit dat Ron daar heen wil is zonde. Met die middelmaat die ze in de domstad hebben kan guardiola nog niks. Zullen best eens een opleving maar je weet bij Utrecht nu al. Of ze spelen geweldig of geweldig kut. Er zit niks tussenin.

12 dagen later

Twentefanrsd Interlands zijn echt zo waardeloos. Heb je niks aan, 2 potjes van Nederland tegen een stel vuilnismannen. En daarbuiten is er geen enkele leuke pot om naar te kijken.

6 dagen later

Lekker dat volendam straks 0 punten uit 5 wedstrijden. Laten ze maar lekker teruggaan naar kkd.

Twentefanrsd toch nog een puntje, al is dat tegen Heracles alleen maar mooi. Zullen niet veel punten bij komen voor Volendam denk ik, wat slecht zeg. Al is NEC - Utrecht een bizar gezapige pot tot nu toe, wat een wandel tempo.

Icethee al is nec veel beter als.ze de bal hebben. Althans veel gevaarlijker. Middenveld bij Utrecht word met enige regelmaat overlopen door goede combinatie spel bij vlagen van nec.

Utrecht is en blijft echt los zand, die mogen al blij zijn als ze zonder gedoe buiten de degradatie zone blijven. Zit echt niks in bij dat elftal, alleen die Bozdogan kan nog wel iets. Blijf het bijzonder vinden dat Jans daar in gestapt is, al zal er in de winter en volgende zomer wel een waanzinnig zak met geld op tafel komen. Op naar weer 15 nieuwe spelers.

• Fct89 vindt dit leuk.

En dat ia de volgende club in crisis sferen. Heerenveen.

Fct89 heerenveen blijft vaak wel ongeschonden in de media, maar die leveren jaarlijks ook wel een wanprestatie. Verkopen ieder jaar wel voor veel geld, investeren ook behoorlijk maar verliezen dit soort potjes echt altijd. Er is in Nederland echt een heel duidelijke top 5, de rest is absurd wisselvallig en tegenvallend.

Icethee met crisis bedoel ik achter de schermen ook eigenlijk want inderdaad heereveen is nauwelijks relevant voor espn als dezelfde situatie hadden gehad als heereveen nu was er door hun de crisis verklaart. Hoe verteld eigenlijk onbeduidend Heerenveen is . Maar Utrecht is los zand. Maar er is echt geen enkele lijn te ontdekker bij heereveen. Hoe willen ze voetballen? Echt geen idee. Supporters riepen al keesje rot op. Het is crisis daar. Heerenveen staat ook 12e. Als kw nu naar de ranglijst kijkt zie je echt een bizarre rechterrijtje.

6 dagen later

Zit in de prachtige Vijverberg, en de al vaker benoemde Rio Hillen is echt een talentvolle speler. Heeft zijn lengte mee, goede fysiek, linkspoot en een heel goede opbouwer. Heel comfortabel aan de bal, strakke pass naar voren en verliest in ieder geval geen enkel duel. Speelt in een team beneden zijn niveau, kan echt makkelijk aansluiten bij een voetballend team als Twente, ben ik van overtuigend. Jeugd van AZ en Ajax gezeten, nu een aflopend contract dus die straks gratis op te pikken, ik zou het wel weten als ik Bruggink was. Onal is ook wel een fijne speler, wel iets meer een project maar zeker veel potentie. Verder niet een wedstrijd van al te hoog niveau of grote talenten, maar vooral Hillen is echt interessant om in de gaten te houden.

Icethee Leuk dat van Hillen, maar hebben we echt nog een CV nodig op dit moment wetende dat we ook Bruns en Meshabi al hebben? Prioriteiten moeten de komende transferperiodes echt op de vleugels liggen. Volgens mij zijn er weinig team in de eredivisie die zulke zwakke vlegels hebben. Bovendien zal er geld moeten zijn voor een linksback wanneer Smal vertrekt. Regeer kan mij op links nog niet echt bekoren.