Welke realistische buitenspelers zien jullie bij ons clubbie spelen?
Buitenspelers
Adekanye Conceicao Walemark
Onlyfctwente adekanye is pruttel. Conceicao VOLSTREKT onhaalbaar walemark heb ik ook al eens geopperd maar volgens mij is die nu geblesseerd en stevig ook.
- Bijgewerkt
Een speelt er al. Unuvar voor links. Geloof wel in hem. Is ook ingespeeld met Regeer waarvan ik al snel verwacht dat hij belangrijk wordt.
Pellistri komt ook voor rechts (denk ik)
Eppie had een verhaal op een artikel dat denk ik realistisch is. Zijn keuze bestaat uit weggaan bij MU of naar Twente.
Dunne bezetting, maar met Taha en Vlap, van Wolfswinkel zul je het moeten doen.
Hoop steeds meer dat ze Brenet kunnen verlengen. Is zeer multifunctioneel en kan ook op de hele rechtervleugel
Milot Rashica huren van Norwich City. Is vorig jaar ook al verhuurd aan Galatasaray. Hij kent de Eredivisie en hoe gek ook klinkt Tziolis staat nu boven hem en Rashica is op het 2e plan geraakt. Uitstekende rechtsbuiten voor ons Twente. 1 jaar huren.
Dennis Man lijkt me ook uitstekende buitenspeler. Maar die kun je niet huren. Daar moet je dan 3 a 4 miljoen voor neerleggen. Heeft het niet meer naar zijn zin bij Parma in de Serie B.
Ik zou proberen milos lukovic te halen in de winter. Kost nu nog maar 350k. Is echt een groeibriljant en nog maar 17 jaar.
Twentefanrsd Nog 7 uur om dit nu nog vast te leggen.
Gaat niks meer gebeuren als je de nieuwsbrief van Paul mag geloven. Ze denken dat deze selectie sterk genoeg is om Europees voetbal te halen. Rots en van Bergen dus een seizoen als buitenspelers, 2 maanden geleden had ik je voor gek verklaard. Zijn toch al gauw 8 clubs in de eredivisie die i.i.g de vleugels beter voor elkaar hebben, al hebben we gelukkig wel een sterke verdediging en middenveld, met een uitstekende keeper en een goede spits.
BRUGGINK TEMPOOOOO IDRISSI HEEFT CONTRACT ONTBONDEN KOM OP TAAAAA IDRISSI ERBIJ HEEL SNEL!!!!
Onlyfctwente Dan heeft hij dus al een nieuwe club.
Onlyfctwente kerel zelfde feyenoord kon zijn salaris niet betalen wat denk je nou?
Ik zou misschien Josh martin op proef nemen. Is transfervrij en komt uit de jeugd van norwich. Is nog maar 21 en heeft het niet zo heel slecht gedaan. 108 wedstrijden, 15 goals en 11 assist. Dat zijn niet zo hele slechte cijfers voor een jonge speler uit Engeland.
Twentefanrsd zou je kunnen proberen. Op proef zit toch geen verplichtingen aan.
Driouech maar vast leggen deze winter periode. Speelde gisteren ook weer geweldig. Hopelijk schieten ze hier een beetje mee op voordat er een andere club zich haat melden.
Twentefanrsd inderdaad, echt een goede speler met veel potentie. Voor rechtsbuiten zou je denk ik in de KKD Arjen van der Heide van Roda of Basar Onal kunnen halen, zijn ook spelers met veel potentie denk ik. Lopen echt wel voldoende goede buitenspelers rond in eredivsie en KKD, deze 3 maar ook Cordoba en Noslin van Fortuna, Edvardsen van Eagles en afvallers van de top 3 ook altijd wel. Moeten allemaal wel haalbaar zijn denk ik, al is de 1 wel beter dan de ander natuurlijk maar er loopt echt voldoende rond.
Icethee We moeten spelers halen die er direct staan. We zijn financieel nog niet zover dat we allemaal spelers kunnen halen die eerst een jaartje moeten wennen. Die Driouch is wel een speler nar mijn hart.
Thai Tukker deels eens, al was ik mijn ijver Taha vergeten die hier al wel is haha. Zulke projecten heb je wel nodig, al ben je inderdaad nog niet in staat om er te veel van te hebben. Driouch is wel het meest interessante project en ook al wel het verst, maar ben ook wel onder de indruk van Onal en heel benieuwd naar wat Taha nou echt kan, hopelijk krijgt die wat minuten vandaag.
Icethee Arjen van de Heide is niveau om te huilen. Hoe kom je daar nou bij?
Onlyfctwente 2 goals en 5 assists voor een 21 jarige buitenspeler is niet om te huilen vind ik, in ieder geval interessant om in de gaten te houden. Zag er op het schakelprogramma afgelopen vrijdag prima uit, maar moet eerlijk bekennen dat ik niet veel van Roda zie doorgaans dus is flink gebasseerd op het schakelprogramma en statistieken, dus kan best zijn dat je gelijk hebt.