Aangezien het de laatste oefenwedstrijd is, verwacht ik dat Twente in de opstelling gaat spelen waarmee Oosting ook tegen Hammarby gaat starten. Mijn opstelling voor vanmiddag zou zijn:
Unnerstall
Brenet
Hilgers
Propper
Smal
Sadílek
Kjolo
Steyn
Daan Rots
Ugalde
Ünüvar
Ik geef Steyn de voorkeur boven Vlap omdat hij een hele goede indruk maakt op dit moment terwijl Vlap in de oefenwedstrijden nog steeds dezelfde zwakke punten vertoond. Daan Rots zal spelen omdat Taha nog niet gespeeld heeft en deze week ook gedeeltelijk niet heeft meegetraind. Ünüvar krijgt mijn voorkeur omdat ik Ricky echt als een noodoplossing op linksbuiten zie. De rest hoeft mijns inziens geen uitleg. Benieuwd hoe anderen het zien.
Schalke-Twente verwachte opstelling.
Thai Tukker
Denk dat je op grote lijnen goed zit. Ben alleen bang dat Vlap op de plek van Steijn verschijnt en Ricky op die van Unuvar.
Maar we zullen zien! Hoop dat jij gelijk hebt iig
- Bijgewerkt
BroodRooster Ik sluit de Vlap/Steyn situatie niet uit. Maar wanneer ik Steyn zou zijn en na deze voorbereiding nog geen kans zou krijgen dan zou ik acuut een transferverzoek indienen.
Thai Tukker ik denk dat propper nog geen basisplek heeft. Kan zomaar zijn dat sampsted daar speelt.
Twentefanrsd Ik verwacht dat Propper wel gaat spelen omdat ze uit moeten proberen of hij het aankan. Dat kun je niet pas tegen Hammarby proberen want dat risico is te groot.
Thai Tukker ik hoop dat Steijn de voorkeur krijgt omdat hij een bizar goede voorbereiding draait en Vlap eigenlijk weer in anonimiteit mee doet, maar ik denk dat Vlap wel de voorkeur krijgt. Zal wel onder het motto van ervaring en makkelijker door voetballen worden, zo iets. Verder denk ik wel dat je gelijk hebt qua opstelling, hoewel ik stiekem hoop dat Taha ook een serieuze optie voor rechtsbuiten zal zijn. Blijf er bij dat Rots te kort komt, maar zal op dit moment de meest logische optie zijn.
Wellicht gaat Oosting wel met Vlap en Steijn spelen, misschien een van de twee een vrije rol op de buitenkant?
442 dus. Met steijn en vlap op het middenveld.
Zo ziet het er nu wel uit als je de opstelling bekijkt, Vlap en Steijn spelen beide