Thai Tukker Fct89 Ik verwacht Vlap wel weer vanmiddag want waarom zou je proberen vastigheden te krijgen. En wanneer hij nu weer niet speelt, gaat hij vast weer met een pruillipje voor de camera bij ESPN zijn beklag doen.
Fct89 Thai Tukker en dat is precies waarom ik hoop dat oosting wel vasthoud aan eiting regeer. Oosting moet ophouden met iedereen te vriend willen houden. Soms moet je ook gewoon harde keuzes maken.
Thai Tukker Fct89 Klopt. Gelukkig wel. Ik hoop zo op een goal voor van Bergen. Ik heb niet eens hoop dat het de ban definitief breekt, maar ik zou het hem zo gunnen.
Plasperke Wedstrijdverslag van de wedstrijd van de O21: https://haaglandenvoetbal.nl/nieuws/117170/o21-1a-eerste-competitienederlaag-ado-den-haag-o21-ondanks-vliegende-start/
Fct89 Thai Tukker eens. Maar ik zie liever steijn doelpunten maken en proberen top scoorder te worden.
Twentefanrsd Tja o21 weer niet best. Staan met 0-3 achter tegen de Graafschap met toch een aardige selectie.
Pleem1 O21 schreef Gister 0-4 verloren. Hadden ook weinig in te brengen. Onbegrijpelijk als je kijkt naar de spelers. Yegoian prachtig doelpunt, mooi om te zien.
Twentefanrsd Tja 021 weer niet best. Waar ligt dat toch aan met de talenten die speelde die dicht tegen het 1e aan zitten. Of schatten we ze te hoog in?
Stin Kan verschillende factoren zijn. Wellicht te weinig trainen met de groep. Zitten wel leuke spelers tussen. Zijn altijd wel leuke en boeiende wedstrijden
FrankB Vind Kuster en Besselink spelers, die door kunnen stoten,ze moeten er echt voor gaan en beslissend zijn,ze hebben potentie
Twentefanrsd Owen Panneflek heeft gescoord names Twente tegen Heerenveen in een oefenwedstrijd die in 1-1 eindigde.
Fct89 FrankB heeft wel veel randvoorwaarden om het betaald voetbal te halen. Iemand eigenlijk een idee hoe bruns het deed gisteravond? Ik heb geen jong oranje kunnen kijken