Nog een gekke dingetje mats rots die normaliter z'n wedstrijden speelt bij onder de 21 zit er vandaag niet bij.

FrankB hij heeft ook een goed, laag zwaartepunt. Draait daardoor kort weg. Hij bevalt me prima tot nu toe.

• Fct89 heeft hierop gereageerd.

Plasperke scoort ook alweer. Onder de 21 loopt wel heel rap uit. Inmiddels 4-0. Oa mesbahi shi jon antolli (ofzo) na rust gaat het vrij hard.

Die Antiolli komt aanwaaien, maar kan echt wel voetballen. Hopelijk staat hij gelijk bij Twente op de radar, anders pakt Heracles hem straks nog.

Gelukkig wel een leuk spelend O21 zien spelen vandaag. Oogde fris, aanvallende intenties waren er en vooral de 2de helft afstand genomen. Gerritsen is een erg getalenteerde keeper, neemt erg veel rust met zich mee, heeft een goede lengte, is vrij atletisch en had nog een paar goede reddingen. Mesbahi nam het achterin op sleeptouw en scoorde nog een goal, Kuster heerste op het middenveld en had ook nog een prima goal. Aanvallend veel positie wisselingen en dat zorgde voor veel verwarring achterin bij Cambuur, daar is zo'n Antoniolli wel ideaal voor. Laten we overigens wel even rustig aan doen, het is ontzettend fijn voor hem en het team dat hij zo voortvarend begint maar er zal ook een reden zijn geweest dat hij weg moest bij Volendam.

O17

Leuke wedstrijd idd van de O21. Kuster vond ik met name goed. Erg bevlogen met ook nog eens veel inzicht en techniek. Met name zijn korte wegdraaien en het uitkappen van tegenstanders viel me vandaag op. Hij houdt de bal kort bij zich en geeft de tegenstander geen kans om in te stappen en de bal te veroveren. Daarnaast is hij verdedigend en positioneel ook nog erg belangrijk. Als hij in eerste instantie het duel niet wint probeert hij het een tweede keer. En een derde. En een vierde. Goede speler.

7 dagen later

Plasperke heb jij enig idee waarom antolli(ofzo)er niet bij is vandaag bij onder de 21 kerel.

Versterkt o21, maar staan wel binnen 2 min met 1-0 achter.

Twentefanrsd inmiddels 2-1 shi jon begint ook wel sterk aan het seizoen althans jn se zin dta hij meer scoort.

Fct89 Dat ze met dit middenveld en verdediging 2 goals tegen krijgen, vind ik wel matig.

Twentefanrsd eens. Maar je weet niet hoe die goals onstaan. 2 persoonlijke fouten of 1 van se keeper en je staat al vrij rap achter. Fouten horen gewoon bij jonge spelers.

Fct89 Dat klopt. Heb wel hoge verwachtingen van een aantal spelers die vandaag basis staan.

Twentefanrsd blijft wel jammer dat de top scoorder ban die selectie er niet bij is. Antolli ofzo. En binnen ene minuut na begin rust weer een doelpunt ado. Defensie begint zowel in de eerste helft als de 2e wel extreem slecht

Is wel een mentaal sterk elftal 3-2.

3-3- net wat ik zei mentaal sterk elftal. Weer shi jon. Knap hoor. Hoop dat ze deze ook winnen zou de 2e keer zijn dat ze een achterstand helemaal omdraaien.

Fct89 dat onder de 21 is lekker bezig paar minuten later al 3-4. 2e van baai vandaag.

Onder de 21 loopt we nu wel zwaar over heen. 3-6 slagveer en de 6e is van mats.

Fct89 winst 4-6. Defensief gezien krijgen ze veel goals tegen. Aanvallend gezien juist weer effectief. Wel knap dat ze zich zo voor de 2e keer zo de rug weer kunnen rechten. Belangrijke 3 punter. O der de 19 gelijk gespeelt in extremis. Ook altijd lekker om dan op z'n minst nog ee punt te pakken.

De O19 speelde een prima 1e helft, en matige 2e helft. Gelukkig nog wel een punt gepakt, al vind ik dat je tegen dit Vitesse gewoon drie punten moet pakken thuis. Owen Panneflek speelde wel goed, met veel dreiging. Leuke speler die wat mij betreft uitstekend aan het seizoen is begonnen.